.

Friday, January 8, 2010

mikrofon proba, egy, ketto; egy, ketto!

Na lassuk, tiltakozik-e valaki? nem? senki? Haaaat jo, en megprobaltam! :D
Csak azt ne kerjetek h magyar billentyuzetet is hasznaljak. Egy ideig volt es valahanyzor megszokom hogy hol a z, hol az y, hol a ;':>?, mar mashol van. Szerintem igy is diszlekszias vagyok kisse (gyakran ossze-vissza gepelem be a betuket a szavakban), hat meg akkor. Raadasul lezznek benne oda nem illo angol szavak is biztos, nem mert felvagok hanem mert ennyi  eszem van; es ezt a naplot ugy szeretnem irni ahogy eszembe jut, eleget cenzurazza magat az ember eleteben mashol. Szoval, ez van emberek.

A jo hir viszont hogy barki kommentalhat, nem kell semmilyen google vagy mas ID (tessek! maris egy angol szo!), hanem aki csak erre jar, hozzaszolhat. Namarmost annak elkerulese erdekeben, hogy jonnon itt valami random arc es beszoljon, nekem jova kell hagynom a hozzaszolasokat mielott ide kerulnek. Igerem azert nem fogok senkit visszafogni mert nem ert egyet, ez csak az idegenek miatt van (bar, ki a fenet erdekelne egy uncsi magyar blog, ekezetek nekul? :))

8 comments:

Zsuzsi said...

EZERT CSINALTAM GOOGLE ID-t, HE?? :)

Zsuzsi said...

nahat, megiscsak kellett a google id!!!!

Andrea said...

mi a fene... direkt ugy allitottam be h ne kerje? Nem ert, nem ert.

Betty said...

akinek van google email címe az simán tud kommentelni. Így azért mindjárt más a blog :)) Érdekes volt angolul is, de jobb igy. Majd váltogatod.

Zsuzsi said...

nekem nem google az emailem, lehet azert. Mindegy, legalabb nem vesz karba a regem :))

Agi said...

Nekem tok mindegy hogy irsz andi,csak irjal meeeeg!:-)

Agi said...

Es kepeket is akarok,mas bajom nincsen.Pillanatnyilag. google ID-t itt is kerte

Andrea said...

irok, irok; es este feltoltom a reggeli zokni-evos kepeket is, igerem. Egyeb igeny? valaki? :D