.

Tuesday, January 26, 2010

dolgok

Csak tomondatokban, hogy mik vannak velunk...
- Egyik legjobb baratnom kislanya lehet, hogy beteg; teljesen kivagyok. Ez annyira, de annyira nem fair!
- Ugy nez ki, lesz megis atmeneti kutyank. Marmint "foster". Szombaton erkezik, ha igaz, es a kepek alapjan gyonyoru.


- Aztan kozben ezerrel dolgozunk, stb, stb,. mindennapi dolgaink...
-Megjottek a netrol rendelt konyveim, rekordido alatt! Mar bele is merultem az egyikbe, meg annal is jobb,mint amire szamitottam. Ha esteleg valaki rajtam kivul fantasy-rajongo, az Abhorsen sorozatrol beszelek.

- Reggel vegigkocogtuk a kijelolt utvonalat gyerekestul, kutyastul, reggel 8 utan, pont,mikor a kozeli elemi iskolaba erkeztek meg a kolykok, hat nagy szam voltunk, mindenki ott drukkolt az addigra paprika-voros feju izzadt anyukanak ugye, aki mihamarabb iegyekezett volna eliszkolni, ha meg birta volna szusszal. Asszem joggal palyazhatunk a "local celebrity" statuszra. Nem, errol szerencsere nincs kep!

1 comments:

Anonymous said...

Gratula annak aki így bírja. Én Grétivel a hátamon szetm 5m-t tudnék futni, nélküle meg 10-et (talán törött lábfejjel:). Nem tudom hogy bírod, de csak lesek mindig a képeken, hogy Bubu a hátatokon lóg mindig. Mellesleg egy türelmes gyerkőc, enyémé csak betegen bír fölkötve rajtam lógni.
Moncos