.

Tuesday, January 12, 2010

Agonizalas, folyt.

...olvasva a megjegyzeseket, hozzaadok meg, OK?
Eloszoris, olelek mindannyiotokat, akik ramszantatok az idot es hozzaszoltatok! Hajra, ha meg valaki akar, csak igy tovabb!! Ezek nelkul... tudjatok: maganyos igy a nyeregben, miota meghalt a lo. :)) Szoval tessek hozzatenni, kulonben azt hiszem a falaknak beszelek. Es anonimistak, legalabb egy Ax-et jo ha mellebiggyesztetek, mert Andikam, tok olyan a stilusod mint a noveremnek, de annyira, hogy mar majdnem irtam neki, hogy koszi az erdekes gondolatokat! :-D De igy neked koszi. :)
Bea jo amiket irsz, es pl. te vagy az egyik peldakepem, aki nem csak "ul" otthon. Foleg mar 3 gyerekkel ez tuti hogy igazi teljesitmeny! Miota telen oltoztetem Obubbersagat, ujdonsult tisztelettel nezek tobbgyerekesekre, akikre egynel tobb uvolto szaj es kisirt szempar nez minden oltozes-vetkozes soran; es MEGIS, kiviszed oket, minden nap! Szoval, na, ez az igazi teljesitmeny.

Nem (nagyon) tartozik ide, de elmeselem, hogy ma peldaul masfel orat toltottem egy tokeletesen folosleges meetingen. De komolyan, sajtreszelovel rejszolas remlett fel az agyamban, annyira fajdalmas volt. Es persze mivel ugy allandoan ezen jar az agyam, jol ossze is kapcsoltam, hogy na, most ehelyett lehetnek Bubuval is; nem ezt a felfuvalkodott idiotat hallgatnam, hanem a pindurt, hogy "dejdejdej", vagy mondjuk minimum felmoshatnam a padlot miutan lehanyta a kutya, na annak is 100x ennyi ertelme lenne. Mert ennek semmi. Es micsoda ironia, hogy ezert bezzeg fizetnek! Ki erti ezt a vilagot?

Ami az irast illeti, en nagyon prulok, hogy nektek tetszik; bar nem valoszinu, hogy Pulitzer-dijat kaphatnek a pontyogeseimert, amiket a gyerek delutani szunyai alatt idevagok, de sebaj, lenyeg hogy mi elvezzuk! :)

6 comments:

Anonymous said...

Hat..szerintem 3 gyerekkel mar nem lehet otthon ulni...ok rugnak ki a haz falat. Vagy megis? Szomszedomnak jol megy....:)
De en eggyel sem tudtam.:)A garazs nagy kics.:) Oda teszem ki beoltozve mar azt aki kesz van, hogy ne suljon bele a ruhaba, amig a tobbi elkeszul. Eletkoroktol fugg mennyi ido beoltoztetni oket.:) Nekem Rahel mar maga csinalja, el se hiszem hogy ez is eljott!:))))
Kerdes: magadat ismerve, te birnad otthon? 2-3 evig? (nem teljesen mervado, hogy a szerettek mit mondanak...biztos vagyok benne hogy ok is a legjobbat akarjak, neked, bubunak, de megis...valami mas is motival mindig mindenkit.:)
Total egyutterzo vagyok ebben az agonizalasban veled...ha tudnad mit szenvedek a tanulas kerdeseben...hulla faradt vagyok, de meg egy percre se tudtal lecsukni a szemem...akarmit csinalok ezen jar az agyam..donteni, donteni....legszivesebben teli almot aludnek most.B

Andrea said...

garazs! Ha!! Most hogy mondod, emlekszem h olvastam ezt az otleted toled! Na, latod erre nem gondoltam... Nalunk nincs garazs csak kocsibeallo, de nem tellne sokba megcsinalni; felvetem otthon, mert sokat segitene. Ha hidegben van, megnyugszik rogton!

Magamat ismerve... birnam. Kerdes hogy hogyan? Egy dolgot minden aron el akarok kerulni: hogy barmikor is aztan a gyereknek az legyen az erzese, hogy anyuka MIATTAD feladta ezt vagy azt. Szoval nehogy kesobb egy ilyen erzelmi zsarolas ize legyen. Erted amire gondolok? Tehat az alapjan probalok inkabb donteni, hogy nekem miert lenne ez vagy az jobb, mert sehogy se lenne fair aztan a gyereket hibaztatni, vagy neki felroni. Mi akartuk, hogy legyen, es EN akarok vele lenni. Ez a lenyeg. (Tudom erre nem is kerdeztel ra csak eszembe jutott).
Szoval ha nalad ez a fajta erveles jatszik, akkor tedd esetleg fel a kerdest ugy, hogy TE akarsz tanulni? Mit er meg neked ez?
Vannak anyak akiknel ugy vetul fel a dolog, hogy a gyerekeimnek jobb lesz-e igy vagy ugy (ha tanulsz vagy ha nem), szoval ez is hasznos kerdes lehet.
De szerintem ezt neha nehez elore tudni.
Hahh, nagyon jo igy egyutt agonizalni! Szinte elvezem. :))

Anonymous said...

Nem szabad vegletben gondolkozni! Egyreszt par ev nem jelenti hogy feladtal mindent...folytatni, ujra kezdeni mindig lehet.Nagyon fiatal vagy meg!! Ket ev az eletunkbol nem egy nagy dolog erre, sot keves is, es ez olyan amit maskor mar nem csinalhatsz. Munkad tenyleg lehet meg. Bubu most kicsi. Ezt nem erzelmi zsarolos mondatnak szanom, amivel mint anyuka ervelni kell, egyszeru tenynek, adatnak, egyszeruen ez van. Nagyon hamar nonek. Elhiszed hogy Olikanak a 3!!!! szulinapjat kell keszitenem a jovo honapban? Orulet...
Masreszt teljesen rajtad all, hogy mit ereztetsz a gyerekkel. En 7 eve vagyok itthon, 3 gyerek mellett, szinte nulla segitseggel. Ha nem lesz tobb most erzem azt hogy eleg volt csak a gyerekelet, jo lenne egy kis Bea-elet is. Mas azt is erezteti hogy fiam miattad kellett robotolnom allandoan....
Nalam pl az van hogy ha most nem lepnek semmerre, akkor azt ereznem mar eljott a pont amikor mar nem szivesen adok fel tobbet...de kerik ezt a gyerekek? Valojaban mar nem annyira...part time belefer nemsokara. Masfel ev kb.
Masik kerdes: nem fogod e megbanni hogy sosem maradtal vele otthon? Hidd el kettovel, foleg ha gyorsan jon majd, nem is olyan konnyu mar egyedul otthon lenni.Naaaaagyon elfoglalt anyuka lehet az ember, ha akar.:))
Szoval a vegletekrol: szerintem nem egeszseges ami sokszor itt van hogy anyukak 3 gyerekkel 15-20 evig otthon maradnak...de az sem hogy szuletnek sorba a rokonoknak, nagyiknak...de mi a jo? agonizalas folyt kov.:)

Andrea said...

a vegletek tenyleg nem jok! Ezzel 100% egyetertek.
Lehet gyava vagyok tenyleg. :-o Van ra esely. Tudod, hogy vagyok valojaban? hogy *erze* hogy itthon lennek inkabb, de rettegek, nem merem meglepni. Hogy megbannam-e hogy sose voltam vele otthon: maris megbantam. Nem enne ott a rossebb ha nem igy lenne. Igy van ahogy mondtad: most kicsi, ezek a napok visszahozhatatlanok.

Anonymous said...

A későbbiek is visszahozhatatlanok. Nekem sokkal több lelkiismeretfurdalásom van a nagyobb miatt, mint a kicsi miatt. Hát, nem tudom, mit írjak, mindkettő lehet nagyon nehéz:
1. Engem NAGYON megviselt, amikor otthon voltam mindkettővel itt Magyarországon és nem láttam, hogy lesz-e munkám. Nagyon nehéz volt.
2. De megvisel az is, amikor egy meeting rémes, elhúzódik és arra gondolok, hogy jobb lenne a gyerekekkel otthon.

Szerintem lehet a kettőt együtt, persze normális keretek között. Kell az apai segítség, kell a megértő munkahely és kell, hogy a gyerek is bírja. Zsófi 11 hónaposan kezdte a bölcsit és semmi rossz érzés nincs bennem ezt illetően. Amikor vele voltam, akkor vele voltam, de befejeztem a doktorit is és most nem lenne munkám, ha akkor nem megyek vissza.

Egy biztos: a gyereket kell figyelni, látni, tudni fogod, hogy mi az, amit nem bír. Hisz Te vagy az Édesanyja.

Anonymous said...

hehehe
ha ugy erzed, akkor maradj otthon :-)
ertettem, igenis
Ax (nem a novered ;-)
szoval nehogy megband
hogy aztan majd hogy zsarolod meg mit ereztetsz vele, azzal raersz foglalkozni majd akkor
ennyire ne gondolkodj elore, ugyis azt is jol fogod majd csinalni
nem is vagy te olyan zsarolos!! :-))) vagy igen??
meg mindig Ax, bocs :-))