.

Sunday, January 24, 2010

a kutya eletbe...!

Emlekeztek a lennebb bemutatott joszagra? Na, o mar jo helyen van, egy kutyamento egyesuletnel. S ugyanez ment a mult heten vagy 5 masik ebbel: kinezem, hosszas vivodas utan erdeklodom, erre mas elviszi haza. Na nem mintha ez tenyleg panasz volna a reszemrol, nagyon prulok neki, hogy egyel kevesebb a gazdatlan eb. 
De lehet, tiszta zerencsere, mert a mienk is kiviseltek ma magukat: tegnap lerantottak a porkoltos edenyt az asztalrol, es kizabaltak persze, ami benne volt. Es mit csinal a lakodalmas kutya...? Nem, nem hanyik, szerintem; hanem hasmenese lesz. Legalabbis ezeknek az lett; de nem este, hanem hajnalban. Lett is belole vilagraszolo jajongas, anyosom kitert szinte a hitebol, es osztotta a negylabuakat veg nelkul. Hogy miert, nem tudom, mert 1., nem kene kinn hagyni kajat elerheto kozelsegben, es foleg 2., nem o takaritotta fel, hanem Andras. O csak ott sapitozott, hogy igy fujjj meg ugy oeee, de ennyi. Aztan meg elkezdte ott nekem mondani, hogy a rusnya allatok meg hasonlok; na ezt mar nem birtam tovabb es mondtam neki hogy nem a kutya hibaja ha etelt talal elerheto kozelsegben. Juj, na csak elkezdte nekem szidni hogy o nem tartana IGY allatot; mondom, ne aggodjon, ket honap es hazamegy, ott nincs kutya, birja ki. De csak mondta; addig-addig, hogy aztan kenytelen voltam vele kozolni,hogy nalunk a negylabu is csaladtag, nem szidjuk mint a bokrot, plane az oreget, nem tehet rola hogy nem birja mar a gyomra a dolgot; es ha nem tetszik ahogy itt banunk az ebekkel, van ket valasztasa: itt marad es tudomasul veszi, vagy nem marad. Hu, akkor hogy na, most en kimondtam,hogy en ot nem latom szivesen,es csak azert vannak itt ok, mert hasznukat vesszuk.
Drama a kobon!!
Vegul egesz estig elo se jott, ott duzzogott a szobajaban; se vacsorat nem csinalt, se furdetesben nem segitett, se masban. Kegyesen elfogyasztotta viszont amit csinaltam. ...
Ertem en, hogy nem mindenki ert egyet azzal, ahogy nalunk folynak a dolgok; hogy mi mikor visszuk ki a gyereket, mit etetunk vele, hogy tartjuk a kutyainkat. Oke. De megis mit remel attol, hogy nekem esik? Hogy majd miatta megvaltoztatom az eletunket? Nem ertem.

Igy vagyunk mi, varjuk a marciust.

6 comments:

Blacktulip said...

Anyós ennyire nem ismer, hogy a kutyákhoz csak a testeden keresztül? :) Na viccen kívül, az szerintem még oké, ha nem tetszik neki, hogy a kutyák megették a pörit, ha elérhető közelségben volt is. De ott kellett volna abbahagyni, mert akármennyit is segítenek, az "én házam az én váram" és biza a macsek nálunk is családtag, másoknak nem tetsző privilégiumokkal, pl. tegnap annyira örült, hogy fél hónap után hazajöttünk, hogy Darren mellkasán aludt, bizony ám...biztos sokak fintorogtak volna. Ez van...

Apropó, a kuttyok nem kéredzkedtek ki vécére? vagy hirtelen jött és már későn volt?

Anonymous said...

juj Andi de rosszul hangzik ez a dolog!Sajnalom, hogy igy alakult, remelem anyos azota megbekult es holnap kijon a szobabol, marcsak azert is mert dolgozol.:))
Kitartas marciusig, mar nagyon kozel van.Vegen vagy elejen mennek?

Andrea said...

Igy van, Agi, ahogy mondod! en hazam, en varam, en kutyam. :)) ANyosom egyebkent elegge ilyen tipus, hogy ha egyszer rahagyja az emberm annal inkabb csinalja a feszkot. Multkor beszolt valamit, es nem mondtam ra semmit, hogy beke legyen, hat ez lett belole.

Es welcome home!! Mi makkank is szeret melletunk szuszogni. Rajtunk nem alhat, mert "dagaszt". :) Fuzzy nem csinalja ezt ha boldog?

Ja anyos ugymond megbekult, a pogacsa meg a vorosbor megpuhitotta; vagy belatta vajon, hogy velem nem megy semmire ha uvoltozik? nem tudom, de most helyreallt a diplomaciai joviszony, azaz jelenleg bekes egymasmellett-eles van. Es varjuk, varjuk a marcius 27-et...

Anonymous said...

ha-ha az elozo Bea voltam.:)
na, jo hogy nyugi van, marc 27 ig ugysem lehet haboruzni.
Azert a "hasznukat veszuk" nem volt szep....visszasirja majd meg az unokat...

Agi said...

Juj, ettol a beirasodtol visszajottek az 5 evvel ezelotti feelingek,mkior bennunket becses aposom huzott fel ennyire. Azzal a kulonbseggel,hogy mi szivesen kifizettuk neki az 500 dollaros exrta repjegyet,csak tunjon mar haza.Mondjuk o sokkal durvabb volt...
Marciusig remelem kibirjatok.Igazan hozz oda meg vagy 2 kutyat.;-0)

Andrea said...

en hoznek, de latod mind elkelnek, mire en kapcsolok. :))
Igazabol az am a helyzet, hogy jo is hogy itt vannak,meg nem is; nagyon ambivalens az egesz. Vannak napok,mikor almodni se lehetne jobbrol,maskor meg olyan, mint amit leirtam, hogy at akarjak venni a terepet. Meh, az emberek bonyolult lenyek.