.

Monday, August 1, 2011

Sikerelmenyek

Ma tobb is volt; az elso: vegre legyantaztam a szemoldokom, amit saccperkabe ket hete halogatok (vagyis ugy neztem mar ki, mint egy szigoru KGB ugynok). Aztan ma az allatosboltban a gyerok megint kinezett egy plussallatot (krokodil, ha jol emlekszem), es sikerult lebeszeljem a "szo sem lehet rola!" varazsmondattal. Na, nem mondom, hogy siman, de vegul ment. Zokogas se volt; szerintem erezte, hogy eselytelen (marha ronda volt a krokodil).
A harmadik meg az almas sult csirkem volt, amit egy diabetikus honlaprol szedtem: csirkemellet tepsibe, melle es ra vekonyra szelt almat, es mindent befuszerezni olivaolaj, bors, koriander, fahej es kakukkfu keverekevel. Igen jo lett; mikor majdnem kesz volt, olvasztottam ra sajtot. Mennyei! Tegnapi maradek grillezett zoldseget ettunk hozza.

0 comments: