.

Sunday, July 31, 2011

Pakolaszas

Lassan megjon az osszes netrol rendelt cucc, tegnap vettunk egy jo nagy borondot is, igy remeljuk a regi, plusz ez mar eleg lesz. Ma fogjuk a dolgokat eloszor nagyjabol osszepakolni az egeszet, hogy legalabbis igy kupacra eleg lesz-e a hely vagy se.
En kiprobaltam tegnap az uj furdorucim, de ahogy hallom, nagy hasznat lehet nem fogom venni, ha otthon husz fok van. Nem mintha bannam, hogy nem lesz kanikula.
Ja etrend; jott tegnap Joe, meg itt volt Erzsi, igy megprobaltunk igazi steak-et sutni. Hat, en nem tudom, hogy sikerult, de olyan finom lett, hogy hihetetlen. Ettem is nem is ketto, de harom helyett, es lass csudat ma teljesen jo volt a cukrom reggel is. Ugy latszik tul kell teliteni a szervezetet feherjevel, es akkor minden oke. (?) Minden esetre finomnak eszmeletlen finom volt. Jo kis gorog salatat csinaltunk hozza, a tobbiek ettek friss kenyeret is, en azt is hussal potoltam.

Na ezt a kepet meg nem tettem be asszem: Bubber es a flotta (egy resze). Azota meg joparral gyarapodott a keszlet, mert ugye valahanyszor elmegyunk a Targetbe, mindig kikonyorog minimum egyet.



Itt meg a tegnapi test festes eredmenye, Erzsi ugyanis kidekoralta Mokust, mint egy indian harcost. A medence mellett allitottam fel ugyanis a vizfestekes rajztablat, gondoltam, ha egy az egyben osszekeni magat, legfeljebb utana beugrik es meg van oldva a dolog. De persze meztelen gyerek plusz vizfestek, nyilvan mi se tudtunk ellenallni. :-)

2 comments:

Blacktulip said...

Ez az arzenál nem semmi, egy kis gyerekmúzeum az Air and Space mintájára. :)

Andrea said...

azota lett meg vagy nyolc. Egyetlen remenyem hogy valoban jo lesz kesobb muzeumnak. :-D