.

Sunday, August 14, 2011

Egerben, most Andiekkal

A mai program az lett, hogy bementunk megint Egerbe; egyresz varost nezni, masreszt mert vasarnap leven, ott lehetett csak bevasarolni (es van Tesco).
Egert most nem fotoztam ujra, csak a kolkoket, mert iszonyat edik igy egyutt. En eddig azt hittem, Bubunak vannak a legnagyobb szemei es szempillai, de be kell latnom, Reka kulon kategoriat kepvisel a mezonyben.
Jol eljatszanak, bar vannak surlodasok, mikor egyik vagy masik nem alussza ki magat; foleg Bubu szokott aggodni, nehogy Reka elvegyen valamit, de aztan megnyugszik, mikor rajon, hogy csak megnezi. A csere-bere is szokott mukodni. Szegeny Reka akarja a kezet is fogni a fiatalurnak, de az sajnos olyan mint az anyja, es nem szereti, ha hozzaernek figyelmzetetes nelkul. Pedig meg egy ilyen szep no nem tudom, mikor fut majd utana. :-))

A Tesco pont olyan volt, mint amilyenre emlekeztem, bar az arak is, mint otthon... pont annyit is fizettunk, mint odaat szoktunk egy hetvegi bevasarlaskor. Ja es az egyik kolok becsempeszett valami draga muanyag-kanalat a kosarba, es csak fizetes utan lattuk meg, de a vevoszolinal (a penztarosno szavaival) mukk nelkul visszavettek es visszaadtak a penzt. Ujabb pozitiv tapasztalat.
Ja es bevallaltam egy kinait a Tescos kajaldaban, es meglepetesemre ez se vitte fel a cukrom.
Delutan lett jocskan, mire mindezzel vegeztunk, mindket gyerkoc el is aludt a kocsiban, aztan persze mire visszaertunk, mar nem akartak szunyalni. De azert itt a haznal jol elvoltunk, van sok jatek, egyutt autoztak, homokoztak, jo volt.
Estere flekkent sutottunk, salataval. Meg pogacsa is lett hozza; szoltunk a gondnok neninek, hogy hol lehet mosni, erre rogton kimosta az osszes szennyesunk, es estere meg is szaradtak. Mikor Andras adott neki egy kis penzt a faradsagaert, a neni halabol meg pogacsat is adott. Eszmeletlen. Es milyen finomat!! (Igen bevallom, az egri kurtoskalacsnak megcsak ellen tudtam allni, de a hazi pogacsa mar sok volt, es biza benyomtam egyet; megerte, olyan jo volt, amilyent mar reg nem ettem).

0 comments: