.

Sunday, November 13, 2011

Van ismet nagymamank!

...es mivel ez egy gyonyoru oszi nap volt, elmentunk megnezni a krizantem-kiallitast is, csaladilag. Hat mit mondjak, tele volt a kocsi. Tovabbi erdekesseg, hogy Andras leszedte tegnap a bajuszt/szakallt, igy egy vadiuj -ambator hullafaradt- ferjjel nyomulhattam. Szegeny hajnal negykor vette at most Gellertet, aztan azt mondja nemsokat tudott utana tole pihenni.
(Amugy nem akarom elkiabalni mar huszadjara, de ujabban este tiz es reggel 3 kozt tobbnyire csak egyszer kel a kicsi, szoval ez igy egyaltalan nem rossz). Vagy hat ez a tea, vagy nott kozben a gyerek, vagy ki tudja, de kezd az egesz nagysagrendekkel elviselhetobb lenni. Na meg en is vegre kifele labalok mar ebbol a megfazasbol is, es vegre van nagymama is, ugyhogy ha minden igaz tenyleg fellelegezhetunk. Ideje is volt, mert mar mindannyian az utolso toltenyt lottuk el; talan csutortok volt a melypont.

Es akkor a kepek:

3 comments:

Handy said...

Ez milyen babakocsi?

Unknown said...

eljen, eljen, itt van Nyuszi Mama! Andras 21-nek nez ki a goatie nelkul :). Te meg milyen jol nezel ki, nem latszik, hogy most szultel! - ZsuK

Andrea said...

Handy, ez egy snap & go, amire az autolulest ra lehet csatolni es tolni (vagyis nincs sajat ulese). Nagyon jo, amig a gyerek ki nem novi az elso, hatrafele nezos uleset, bar terepen nem nagyon tolhato, de vasarolni meg sima aszfalton jo. Igaz ha a nagy nem ohajt jonni, akkor gaz van, ezen nincs hova rakni.

Zsu igazan edi vagy, de valojaban csak fuzot hordok, azert nezek ki valahogy a kepeken. :-D Es ja, en is azt neztem, hogy mintha lecsereltem volna a ferjet z occsere; meg jo, hogy nincs neki, soha le nem mosnam magamrol. :)

...mostmar ha az ejszaka is ugy telt volna ahogy remeltem, nem is lenne semmi gaz; de persze megint orankent keltunk, kellett nekem pofazni.