.

Tuesday, November 8, 2011

Osszefolynak mar a napok

De most valamivel jobb ejszakank volt az atlagnal. Megint volt egy 2.5 es egy 2 oras alvas ejszaka, es egyebkent is mintha nyugodtabb lett volna; tegnap ellenben, hat... mint eddig, csak rosszabb. Max. masfel oras alvasok, tekert, visitott, nem ment ez az emesztes egyaltalan. Szoval nem eskuszom meg, hogy ez a gyogyszer hat-e egyaltalan, vagy azota is hol jobbak a napok, hol rosszabbak. Igy aztan tegnap rendeltem az amazonrol valami bio-mittymuttyot, aktiv szennel, hatha az bevalik. Ha igen, rogton mondom.
Minden esetre tegnap egesz nap olyan voltam en is mint a vizesharisnya, konkretan a pamlagon nyuvadtam volna egesz nap, ha Bubuka meg raadasul nem nyomul es jon oda ketpercenkent, hogy "reggel van, anya felkelni!!".
Minden esetre Bubuka hiaba van jobban, hihetetlen hisztis, direkt keresi az ellentmondast, mindenert a foldre vagja magat, borzaszto. A kicsit nem lehetett ma ot percre lerakni; mikor a nagy vegre aludt, ez vegig nyogott, csak ugy nem sirt ha ringattam (igy aztan en nyilvan nem tudtam aludni megint semmit).
Ma van eloszor hogy irigylem Andrast amiert elmegy reggel dolgozni es csak este jon haza. Ma ugy elmennek en is valahova...