.

Monday, November 21, 2011

Aginak

inkabb itt valaszolok, mert kezd tul hosszu lenni kommentnek. :-)

Szoval nem is a mindennapi tutymorgest kerdeztem hogy hogy csinalod, azzal meg elboldogulok valahogy, hanem hogy ket kisprunty mellett hogy sikerult mindenkinek mar ajandekot venni? Egyszeruen agyam sincs erre most, nemhogy idom. (Igaz ha lenne, ehelyett gyorsan elhuzunk valahova allandoan).
Ami a havat illeti, ha csak 3 honap van nalatok hoveszely, lehet hasznaltan is kapni joggert a craigslisten; en multkor onnan szereztem. Minimum 16 incses kerek kell a hora, ezt tapasztalatbol mondom. Igaz, fogalmam nincs hogyan lehet egyiket huzni a szankon, a masikat tolni a kocsin. :-D A dupla joggerek meg nem fognak elferni a keskeny letakaritott savon a jardan. En maradok a hordozonal, egyszeruen mert nincs jobb otletem. Kirandulaskor se estem meg ra egyikre se, kopogjuk le. A hordozos hatizsak stabilabb, de nagyobb kinlodas ki-be pakolaszni oket, es minimum 6 honapos kell legyen az alany (vagy legalabbis nem ejtheti el a fejet allandoan).
Ja eleses ellen csuszos uton van egy eleg jo cucc, nem tudom ismered-e, nekem ilyen van: http://www.rei.com/product/760280/yaktrax-walkers-unisex Lattam Costcoban is hasonlot; tenyleg nem konnyu vele elvagodni szinjegen sem, bar igazabol inkabb letaposott hora valo azert. Ez profibb, de nem tudom, szukseg van-e a szuburbiaban ilyenre: http://www.rei.com/product/774966/kahtoola-microspikes-traction-system

Az elore bepakolos tema valoban jo otlet, de en megszivtam mar parszor, hogy pl. volt ugyan pelenka, csak epp azt azota kinottuk (Gellert ugye szuletett 3 kilo alatt, nagy volt ra szinte az ujszulott pelus, aztan azota mar kacsintgat kifele az egy-kettesbol). Ruhabol is akkor egy egesz ruhatar kell, mert hol meleg van hol hideg; hol kirandulni kell, hol varosba, aztan ami a taskaban marad, az ott szepen elfelejtodik, kinojuk, vagy mar nem tetszik (Artur gyerek hajlamos ilyenekre, Gellertet meg hala a Joegnek nem izgatja :-). Kajat nyilvan ugyis frissen kell tenni; summa summarum, en az indulas elott pakolas/atnezes hive lettem.

Timi, koszi a bokot Andras neveben is. :-) Elmondom majd neki, mert Erzsi es anyukam is hummogtek nagyokat, hogy bezzeg mennyive jobb volt szakallal. Nekem oszinten igy is, ugyis jo, csak az a gaz hogy en sehogy nem birok itt tiz evet ledobni magamrol; sot. A minap dorzsolom, dorzsolom a fekete arnyekot a szemem alatt, szentul meggyozodve, hogy elmosodott a festek, erre kiderult, hogy az koszoni, marad. :-o

3 comments:

Unknown said...

En a hordozot valasztanam ha arrol lenne szo. Es a yaktrax-ot, nekem van ilyen es eletmento. A sierratradingpost.com -on csak 13 dollar.

Pelenkas zsak ugyben nekem bevalt az hogy mindig volt a kocsiban egy zsak ami akkor kerult ki amikor valami baleset tortent. Ebben volt ket merettel nagyobb ruha: zoknik, bugyik, alsoing, onesie, polo, pulover, nadrag es jogging (suhogos) szeru. Mindig nagyobb mint ami epp kellett, vagy azok a darabok amik egyebkent maskor nem tetszenek. Takaro a kocsiban mindig volt, az csak akkor kerult ki ha beleesett a sarba, de mosas utan ment is vissza egybol. Volt egy par cipo is ami nem feltetlen volt teli de arra eleg volt hogy a gyereket haza tudjuk benne vinni. es benne voltak meg a pelenkazashoz szukseges kellekek is, torlo, egy ket szammal nagyobb pelenkak (2 vagy nagyobb a ti esetetekben, kenocs es ki tudja meg mi. tovabba egy masik zsakban jatekok, kepeskonyvek. Kabatot sose cipeltem masikat, es telen mindig vittuk a kesztyut es a sapkat is de azt a hazbol kifele menet. Szoval a pelenkas zsakot sose vettem ki a kocsibol, neha vittem csak be a boltba ha tudtam hogy ugyis fog kelleni. De volt olyan hogy a kocsi hatuljaban csereltuk a pelenkat, igen neha hidegben is, sose faztak meg es mindig nagyon gyorsan keszen lettunk, de csak ha muszaj volt.
Kajabol mindig volt nalunk hosszabban eltarthato, pl kekszek ami a zsakban landolt. Es a friss dolgokat pl szeletelt almat azt frissiben tettuk be a vizzel egyutt.

A zsak tartalma pl arra nem eleg hogy a teli kirandulast folytatni tudjuk egy jol osszefosott ruhatarral de arra eleg hogy addig amig haza nem ertunk a gyereken volt ruha es nem fagyott halalra. Ha pl a kevesbe kedvenc ruhat kapja meg ilyenkor, velemenyem szerint orulni fog ha ruha van rajta es nem fog fazni mint azon gondolkodjon hogy ez most nem tetszik.

Andras tenyleg nagyon megvaltozott arc szorzet nelkul ;)
ZsuMc

Andrea said...

Hat igen, lehet a mieink kisse (?!) el vannak kenyeztetve. Bubura ra nem lehet huzni valamit ha nem tetszik. Nagyobb ruhank pl. csak a kicsinek van, a nagyobbnak akkor veszek ha kell (most). A kettes pelus az jo otlet tenyleg.
A csuszasgatlot viszont legjobb aron tegnap lattam a Costcoban, 2 parat 10 dollarert! Alig hittem a szememnek, vettem is rogton.

Unknown said...

A csuszasgatlo tenyleg nagyon jo arban volt 10 dolcsiert. En tegnap lattam egy olyat, amit megvettunk majd gyorsan vissza is vittem, hogy a gumicsikok elkezdtek elrepedni. Vegigneztem az osszeset es mindnek volt valami hibaja. De az nem az a ket marka volt amit ide betettel.
A csuszasgatlokbol erdemes egy egy parat mindegyik kocsiban tartani. (jut eszembe, hova tettem az enyemet???)
ZsuMc