.

Tuesday, November 1, 2011

Tuleltuk, sot

Gondoltam megirom mar, hogy valoban mindenki szuszog igy az elso bevetes utan. Se en nem ugrottam ki vegul az ablakon, se a gyerekek nem szenvedtek maradando karosodast, bar siras az volt eleg. Hiaba, ket kezem van, es egyszerre csak egy helyen tudok lenni. Ettol aztan gyakran egyik vagy a masik kiakad, esetleg mindketto, ha epp nem gyereket olelgetek (mert mondjuk ehelyett fozni kellett vagy ruhat pakolni, vagy vasarolni).
Bubu ismet levagott egy klasszikust a boltban (mert kepzeljetek, nem arultak Vakondkat!), es eleg erdekes volt huzni a kezenel fogva, mikozben a masikkal a babakocsit toltam a kicsivel. Ugye a boltban nem merem csak ugy ott hagyni es arrebb setalni, mint az iskolai jatszoteren, es allni se allhattam mellette mig vilag a vilag, mert akkor sose lesz kesz a bevasarlas. Hat ilyenkor derul ki, milyen amator vagyok szulosegbol, de ez van. Vegul kapott egy zacsko lufit es ettol tok boldogan rohant mellettem. Minden esetre tenyleg egyertelmuen hisztisebb, miota van testvere, igy hogy kevesebb figyelmet kap. Szerencsere Gellertet ugy latszik, nem hibaztatja, mert ha eszebe jut, simogatni akarja, meg nezegetni; szoval valoszinuleg ram merges amiert nincs mar annyi jatek es mokazas. Probalom en pedig a kicsit lerakni amikor csak lehet, de persze foleg ezzel a refluxszal, o is inkabb kezben lenne (meg gondolom amugyis).
Azert osszessegeben szep nap volt, foleg a vege, mikor csaladilag elmentunk haloweenezni a szomszedsagba. Hat azt latnotok kellett volna, ahogy Bubuka suvitett haztol hazig, mikor leesett neki, hogy itt mindenhol cukrot osztanak. Visitott oromeben,  es persze pillanatok alatt megtanulta hogy  trick or treat-re jon a jutalom. Komolyan konnybe labadt a szemem, pedig nem vagyok az a siros fajta; de az ilyen felhotlen boldog pillanatokert tenyleg erdemes vegiggurizni a mindennapokat; meg az is oke, hogy neha lehanynak. :-)

2 comments:

Handy said...

gratulalok!! :-)

Andrea said...

koszi :) ti hogy alltok? mindenki egeszseges?