.

Sunday, July 24, 2011

Igy jaras

Kerem alassan, meghuztak. A glukoz teszten; mind a ketton. Igy szomoruan tudatjuk, hogy hivatalosan terhessegi cukrosnak lettem minositve. Igy aztan hazi patikank egy ujabb ketyerevel gyarapodott, amit glukoz meronek hivnak, es minden nap negyszer igen intim kapcsolatba kerulok vele. Konkretan jon a tu, es leszurja valamelyik ujjam, aztan a lecsapolt verbol megtudhatom, hogy mennyire is volt okos valasztas az egy oraval azelotti kaja. Igen kivalo dolog am ez, bar meg kell mondjam, eloszor felettebb panikba estem, hogy namostaztan inzulin, tuszurasok hegye (uuuutalom a tut), dieta, nuku fagyizas, annyi a zsemlenek, meg egyebkent, mar csak ez hianyzott, mint Moricka noverenek a viccben.
Szerdan voltam a masodik teszten (ehezos, harom orankent vercsapolos), csutortokon jott is a hivas, hogy felirtak receptre a cukormerot, penteken vegyem fel es kedden menjek a dietetikushoz. Igen am, de a biztositonal se tudtak megmondani, hogy fedezik-e a cuccot, es a gyogyszertar se tudta, igy aztan fogtam magam es Amazonrol rendeltem egyet. Most komolyan, gondoltatok volna, hogy ezt mindenfele recept es futtyfurutty nelkul lehet a netrol rendelni, pont mint egy zacsko szotyit? Es olcsobban, mintha a biztositon at veszem a gyogyszertarbol? Mire jo a zamazon. Onnan jon mar a siker a zsemlemhez, a Bubu furdetoszere, az osszes ajandek, konyv, helikopter, szmaitogep alkatresz, es mostmar a vercukormerom is.
Summa summarum, szombat reggel ott figyelt a Rem az ajtoban. Aztan mikor Bubu aludt, en kimereszkedtem, fekbontottam, es szembeneztem a tennyel, hogy mostantol napi negyszer jon a tu. Meg kell mondjam remegtem, mint a kocsonya mikor eloszor kellett az ujjamhoz szoritani a tu-belovo szerszamzatot, ...
es erre tokre nem is fajt. Na azt nem mondanam, hogy nem erzem, de fajdalom nyomaba se er a dolog. Ennel joval mazochistabb dolgokat elkovetek mondjuk szemoldokszedeskor. Most vasarnap este van, es szombat reggel ota mar osszesen hetszer mertem a cukrom. A vicc az hogy eddig tok jok az eredmenyek, kozeleben sincsenek a hatarnak. Szoval ugy latszik, ehgyomorra valoban nem ihatok meg szaz gramm cukrot, de ha siman normalisan eszem, teljes kiorlesu lisztbol a zsemlet es melle mondjuk felvagottat, akkor meg a mez is belefer, meg a kave. Cukor nelkul, az igaz. De ma este pl. kolbaszt ettunk, meg hamburgert, megint azzal a zsemlevel, es kilometerekre voltam a magas cukortol. Szoval azoknak a boldog embereknek, akiknek ezt nem kell tudni, az a "jo" ertek, ha kajalas utan egy oraval 70 folott, de 140mg/dl alatt van. Na nekem eddig a legtobb 90 korul van, vagy az alatt. Hurra. :-)
Imhol pedig az egesz meros ketyere, taskastul, szuros izestul, naplostul egyutt:

Az egesz osszecsukva kb 15x12cm, egy noi taskaban nemhogy elfer, de el is vesz szinte.
...es most egy igen megkonnyebbult Andrea befejezi a jelentest es elmegy Bourne Ultimatumot nezni ferjjel, huszadjara. :)

1 comments:

Blacktulip said...

Én laikusként néha gondoltam arra, hogy mikor is eszik meg éhgyomorra az ember ennyi cukrot...ódzkodok is tőle. Remélem, nálad is csak a túlzott óvatosság miatt lett + a teszt, főleg,ha előtte semmi bajod nem volt. Ne is legyen!