.

Monday, July 18, 2011

Uj haj (jaj?)

Tegnap nagy faba vagtuk a fejszenket Erzsivel, gontolduk, mit nekem az a fodrasz, ha mar le tudtam egyedul vagni a hajam (mult heti projekt), be is tudjuk festeni csikosra. Hat, joooo sokaig tartott a sapkas modszerrel, de vegulis hatarozottan szoszibb lettem. Mondhatni szoke. Nekem tetszik, bar nem gondoltam hogy eppen ennyire kiszokiti, de sebaj. :-)
Na ilyen lett...


Es itt van raadasnak egy pocakos kep is, ha mar igy beleptunk a 28-ik hetbe.
Jo bena kepek, telefonnal, de ez van jelenleg. Vigasztalasul elmondhatom, hogy jobb felbontasban se szebb. ;-)


2 comments:

Blacktulip said...

Ne marhulj, nagyon jó lett ez...szőkenő...bombanő...:D

Andrea said...

Ezert extra puszi jar, koszonom. :-) Kezdem mar en is megszeretni, lehet tenyleg visszaszokulok; csak azt a 4 heti festest tudnam feledni.