.

Thursday, July 7, 2011

Koszonjuk

a sok gratulaciot mindenkinek, nagyon-nagyon jol esett. :)
Gondolom nagyon nem lep meg senkit, hogy bar viszonylag bizakodva nezunk a jovo fele, azert van bennunk rendesen az aggodasbol is. De megosztok veletek meg valamit; azt hiszem bennem/bennunk mas reakciot valtottak ki az elvesztett gyerekek, mint sokan gondoltak, aggodasilag. Elmondom peldanak a jovo honapban esedekes hazautat. Tobbek kozt azert is halogattunk sokaig a kozzetetelt, mert sokan ilyenkor aztan jonnek, hogy tedd ezt, ne tedd azt, ugye ezt csinalod, ugye azt nem, satobbi. Es ez termeszetes, es nincs is vele rendesen semmi baj, mindenkit a joszandek vezerel, de. A baj az, hogy elso kezbol tudjuk, mit is ernek azok a mindent tudo konyvek, a szabalyok, az osszes eloiras szo szerinti betartasa (semmit).
Ugyhogy az en kis kizarolag magamra vonatkoztatott velemenyem az, hogy nyilvan nem fogok vodkat vedelni meg heroint nyomni, de egyebkent... igazabol nem ezen mulik.
Ugyhogy igen, 30 hetesen fogok repulni, es igen, most is olbe veszem a 13 kilos fiamat ha keri, es meg volt, hogy felvagottat meg feta sajtot is ettem, autoklavozas nelkul. :-)) Es akinek errol velemenye van, annak jo, mert biztos nem elte meg azt at, hogy mi van amikor nincs az egvilagon semmi oka annak, hogy volt gyerek, nincs gyerek.
Vagyis azt hiszem, belattam, hogy nem az en kezemben van ez. Es ebben van valami megnyugtato is.

4 comments:

Blacktulip said...

A babakocsis ötlet nagyon király! Én sem gondoltam volna, hogy ez második gyereknél probléma lesz, de ilyen kis korkülönbségnél el kell gondolkodni, mi lesz a nagyobbal.

Ja, a felelőtlen kismamaság: bal oldalamon pulykaparízer, én is repültem (lényeg tényleg a rengeteg víz, sok járkálás és nem dagad a láb annyira), Mirát emelem, sőt, a cicó almát is rendezem, ha D utazik. nem tűrok benne könyékig persze, de nem parázok mindenen.
Legjobb barátnőm anyja terhesen építkezett, vitte a téglát, mint a férfiak. Na ilyet, meg alkoholizálást, cigit én sem tennék, de ha belegondolok, hányan szarbak bele és ússzák meg, tényleg egy oroszrulett az egész.

Andrea said...

Koszi Agi, nekem iszonyat sokat jelent, hogy van, aki megerti amit irtam. :) Hat igen, orosz rulett; szules: detto. Ilyan a zelet, hiaba. En marhara irigylem az olyanokat, mint az egyik ismerosunk itt, aki eloszor terhes, es a kis noteszevel jarkal mindenhova, hogy mit es hogyan. :-)) Cuki, bar mikor eloadast tartott nekem, hogy miert nem szabad kavet inni, kozel voltam hozza, hogy mondjak valamit.
Nnna, Mokuska felebredt persze.

Blacktulip said...

Na azt azért meghallgatnám, miért árt a kávé, hisz a tudomány állása szerint napi minimum 5-6 eszpresszó az a mennyiség ami veszélyes LEHET és vetélést okozHAT.

Amúgy én nem irigylem az első gyereket váró, elhavazott kismamákat, mert elvesznek a részletekben. Én is ezt tettem, babakocsi kiválasztása, ruhácskák napi kétszeri végignézése, mindenből tökéleteset stb. Ahelyett, hogy mondjuk gyakorlati dolgokra éleztem volna ki magam, pl. altatás.
Most pl. sokkal jobban izgat a testvérféltékenység, az új dinamika kialakítása, mint a terheskönyv olvasgatása és a kelengye.
Szüléskor viszont jó lenne, ha kijönne a számom a ruletten, VBAC...és most már nem az élmény és magzatmázas átölelés miatt, hanem hogy gyorsan regenerálódjak és Mirára is legyen kapacitás.

Andrea said...

A kave kerlek szepen, az ol butit es nyomorba dont, nem tudtad? :-)) Elo lett adva, hogy szegeny koloknek is felmegy tole a pulzusa, es megterheli az errendszeret, meg stb stb. En buzgon bologattam es ittam tovabb a tejeskavem. Mer' vallaltan szaranya vagyok. (Ennel mar csak akkor akasztott ki jobban, mikor elkezdte ecsetelni a szoptatas elonyeit, es hogy milyen genyak a tapszergyarosok, de akkor mar nem is birtam magammal; es elmondtam, hogy ja, a tapszermaffianal csak a szoptatas-maffia rosszabb, legalabbis leliismeret-furdalas es sose-vagy-eleg-jo-anya teren).

Jaja, az tuti hogy pre-gyerek az embernek elkepzelese sincs, es nem is lehet, hogy mit is kene tegyen. Nekunk a gyerekorvos kotelezoen eloirta az alvasos konyvet, es az seciel be is jott (more or less). De pl. a szoptatasrol ugyan hiaba olvatsam el minden szakirodalmat. Szoval mostmar ugy vagyok vele, lesz ami lesz, majdcsak tuleljuk. Ugyis azon melegeben, akcio kozben derul ki a strategia, meg h mi mukodik es mi nem. Ez a fajta rugalmassag az, azt hiszem, ami a legtobbet segit, es amit az ember eleinte fel elfogadni (en legalabbis).
VBAChoz drukk-drukk! a previa onmagaban megoldodhat meg addig; remeljuk a legjobbakat. Nagyon szoritok, akarhogy is lesz.