.

Wednesday, July 27, 2011

Update, hehe

A "hehe" arra vonatkozik hogy ugye update mint Norbinal, meg amugyis, ideje irjak mar magunkrol (?).
Tehat a jo hir az, hogy azota voltam a dietetikusnal is, es hatba lettem megint veregetve, hogy de jok az ertekek, csak igy tovabb. Egyebkent az egesz annyibol allt, hogy megnezte a merot, mondta hogy nagyon jo, aztan atlapoztunk egy mibol mennyit ujsagot (pl. megtudtam, hogy parolt borsobol egesz pontosan 120ml az adag, jo vicc). En jokat hummogtem, mikor a megengedett gyumolcslek listajan ott figyelt a grapefruit (35g cukor per pohar), de a paradicsomle nem (10g/pohar). A no azt mondta, biztos mert sok benne a so. Na de modnom mi van a direkt sotlannal? Vagy hogy akkor a friss paradicsom az miert OK? Nem tudta. (Mondtam mar, hogy neha elkeserit a "hozzaertok" tudasmennyisege?) Vegul abban maradtunk, hogy legjobb ha kiprobalasilag eszem/iszom amit nem tudok, es aztan egy ora mulva megmerem, hogy mi lett. Biztato ez a szakertelem. :-P

Minden esetre eddig az egyetlen hatareset meresek reggel vannak, ehezes utan, reggeli elott, es azzal sajnos nem lehet mit csinalni. 95-ig lenne jo, es nekem mar ketszer volt 91. Kerdeztem errol, azt mondta 100 felett esetleg irnak majd fel valamit, addig ugyse. Ami a kajalast illeti, kezdem eleg jol besaccolni, melyik milyen erteket fog adni ha megeszem. Zoldsegbol ugy nez ki korlatlan mennyiseget ehetek, foleg sajttal vagy hussal (na krumplit persze nem, meg rizst, de borsot pl siman). A rantas vagy szosz is OK, ha teljes kiorlesu lisztbol van. Zsemlebol reggel max. egy felet lehet enni, muzlibol is minimalisat, mindegy milyen szuper osszetetele van. Delutan viszont mar egy egesz is jo, ha sok hussal eszem. Edesseget meg se probaltam, minek. Gyumolcsok is rendben vannak, ha egeszben eszem, mondjuk turoval, joghurttal.

Mint ebbol kiderul, azert eleg reform taplalkozas megy itt, de teny hogy azota egy dekat se hiztam, sot, meg talan ment is le, szoval hurra. Meg a vegen kiderul, hogy jol is jon ez, vegre tan a vegere nem fogok holegballon-mereture noni. Ilyen kajak mennek mostanaban, mint cukkini, joghurt es feta martassal, sovany szelet disznoval; vagy parolt hal zoldbabbal es mandulaval. Reggelire rantotta es spenot turmix. Hala a Joegnek Andras szereti az ilyen kosztot is, meg batorit is, hogy milyen jo kajak vannak, csinaljam, szoval tenyleg, tamogat mindenben. Szava sincs, mikor a tiszta barna zsemle azert eleg massziv, eszi mintha ugyanolyan hofeher lenne, amilyet megszokott. Aldas egy ilyen ferj, na. Sokkal nehezebb lenne, ha neki tovabbra is ugy kene fozzek, ahogy eddig.

Ma elmentunk szedret szedni Mokussal, es azt mar cukor nelkuli lekvarnak csinaltam meg, aztan delutan azt ettem kis turoval koritve (nuku zsemle). Teljesen jo ize volt igy is.

Ja es ne feledjuk el megdicserni a gyerkocot is, ma igazan edin viselte, amig en megszedtem egy veder szedret. Jo idonk is volt, nem tul meleg, es szerencsere volt annyi eszem, hogy hozzuk a babakocsit es a takarojat. Igy mikor elege lett, beult es szepen eljatszott ott a helikopterjevel mig en befejeztem. Aztan elmentunk a farm boltjaba, es vettem egy csomo friss helyi zoldseget (padlizsant, cukkinit, hagymat, patisszont) meg egy nagy tal igazi jo oszibarackot, amit rogton hazefele megdezsmaltunk Bubberral. O nezte am ki a barackot, egybol ramutatott, hogy neki AZ kell, na meg sargadinnye, az is (abbol volt kostolo, persze tobb se kellett neki, azt is berakatta a kosarba).

Delutan aztan elege lett az anya foz es befottet csinal musorbol, es egy ido utan kozbe kellett lepjek, mert allandoan Elmot akarta hallgatni (ugyanazt a dalt, huszonkilencszer). Na abbol nagy hiszti lett, de aztan megegyeztunk, hogy megse lehet eppen mindent, amit akarunk (juteszembe en uuuugy szeretnek egy jo kis barackos lepenyt, de megse eszem).
Kep nemsok van, mert ma tenyleg nem ezzel voltam elfoglalva, de ezen jol latszik, milyen jo termes volt szederbol.


Felraktam meg parat. :)

2 comments:

Unknown said...

Szia Andrea! Támpontokat adtál a vendéglátáshoz. Steak salátával OK, túrótorta teljes kiőrlésű lisztből nyírfacukorral, szederrel OK. Kréta, szeder van. Saját lédús bio paradicsom van, le tudom turmixolni. Azért a helyzet kemény, extra kitartást igényel Tőled, nem mindenkinek van ilyen lelkiereje. Van egy "koleszos" barátnőm, akinek a 24. héttől terhességi cukorbetegsége volt. Voltak egyéb nehezítő körülmények is, és ő volt az egyetlen az egész kórházi osztályon, aki grammra betartotta az előírásokat ezután végig, és minden OKÉ volt. Ma már nem kell diétáznia. Csodálom a lelki erőtöket. Pussz!

Andrea said...

Te, mi az a nyirfacukor? meg sose hallottam rola. Turotorta tejszinnel (zsir) es rostos gyumolccsel mar egybol jo, legfeljebb kihagyom a tesztajat (gyerekkorom ota erre vagytam, csak a kremet enni, na most van ra vegre urugy :-))
Ahh igazabol ez lofutty lelkieroileg. Ahogy Andrassal szoktuk mondani: Ateltunk mar ennel nehezebb fordulatokat is, Elvtarsak! (a'la Csapd le csacsi :)