.

Sunday, February 6, 2011

mostmeg a telefonom hal meg; valamint tanarkodok

Nem unalmas az eletunk, igazan nem panaszkodhatunk erre. Tegnap miutan vegrehajtottuk az autos manovert, Erzsi atjott kicsit Bubulni, es mikor Mokuska lefekudt, sikeresen updatelte az iPod Touch-at a gepemrol (az o laptopja valamiert nem hagyta neki). Nosza en is kedvet kaptam, kezdtek mar egyes applikaciok nem mukodni, mondom, en is en is! El is kezdte az update-et, szepen ment is, de ennek resze ugye, hogy csinal egy biztonsagi masolatot a gep az osszes fajlrol, nehogy ugyebar elvesszenek. Hurra, mondom milyen jo. Kacc-kacc, a naivsag! Hat nem pont ott fagyott le, a backup alatt?! debiza, meghozza ugy, hogy se kep se hang, csak surgossegi hivast lehetett rola kezdemenyezni (911), egyebkent ugy leblokkolt, hogy en meg ilyet iPhone-tol nem lattam. Probaltam ezt is, azt is, igy ujrainditani, ugy nyomkodni a gombokat, de tojt ra.
Ugye mikor nez ennek utana a hulye? a problema UTAN, nem elotte; de kiderult, hogy ez am gyakori eset, es azt irtak mindenutt, hogy ilyenkor vege, nincs mit tenni, es a telefontarsasag ilyenkor ingyen uj keszulekre szokta cserelni a meghibasodottat. Hat, mondom, marha jo, minden elveszett belole, de legalabb kapok uj telot.
El is mentunk a boltba, odaadom a cuccot, hat erre az urge csak hozzakapcsolta a gepehez, es hipp-hopp, ott volt a feltamadt telefon (semmi ok tehat kicserelni, ugye), meg az update is szepen mukodik, csak epp semmi adat nincs rajta, se a kepek, se telefonszamok, se a letoltott applikaciok, semmi, sehol. Azt hittem gutautest kapok.
A delutant azzal toltottem, hogy felraktam ra, amit tudtam, Andrasnak ami szamok megvoltak, beletettem, de ezuton is kerem minden ismerosom, hogy legyetek szivesek kuldjetek el a tel. szamotokat, mert a rengetegbol osszesen vagy tizet sikerult visszakeresni. Pliz!
Egyebkent viszont gyonyoru, szinte tavaszias ido volt, igy tettunk egy kis setat is, kutyastol, gyerekestol, szoval azert nem MINDEN stresszes, de oszinten, kezd elegem lenni, hogy mar minden napra jut valami hulyeseg.
Holnap izgi lesz, visszaviszem a berautot, aztan az ujjal nyomulok dolgozni. Nagy nap lesz, eletemben eloszor dolgozatot iratok. Meg kell mondjam, en mindig ugy kepzeltem, hogy a diaknak sokkal nehezebb a dolga, de mar nem vagyok ebben olyan biztos. Nem volt egyaltalan konnyu olyan vizsgat osszeallitani, ami nem elrettento, nincsenek benne szivatos kerdesek, de nem is nevetseges, ugyanakkor elvalsztja a legjobbakat a joktol, es a kozepest a rosszaktol is. Kinlodtam vele, na. Raadasul holnap es holnap utan 3 kulonbozo oram van, es mindre ki kellett talaljam a kerdeseket, es ebbol az egyik nagyon kezdoknek irodik, a masik ketto viszont haladobbaknak. Hat kivancsi leszek, mekkora lesz a fejuk mikor vegeznek vele; remelem nem talalom a kocsi kerekeit felhasitva. :-D Na jo csak viccelek; valojaban nem tudjak, melyik az enyem, igy nincs veszelyben, hehe.

0 comments: