.

Saturday, February 5, 2011

Megoldottuk :)

Tegnap hosszas tanakodas utan ugy dontottunk, hogy cserelunk; Andras vezeti eztan a Pathfindert, en megkapom az o Honda Fitjet, de azt eladjuk es veszunk helyette nekem egy Nissan Versat. Neztunk ujonnan es hasznaltan is, es ugy tunt, jobb lesz ujat venni. Igy hat kuldtem e-mailt egy csomo helyi Nissan kereskedonek, azok meg kuldtek vissza arajanlatot; reggel felhivtam azt amelyik szimpi volt, es elmentunk csaladostul. Kiprobaltam a kiskocsit, remekul ment, es nagyon kenyelmes, a meretehez kepest. (Na ja, el vagyok kenyeztetve kisse). Aztan jott a haddelhadd, az alkudozas, hogy mennyiert adjak ide, meg mennyit adnak a Fitert. Itt atadtam a terepet Andrasnak, aki negy oran keresztul allta a sarat, es vegul ki is harcolt egy nagyon jo arat. Iszonyat buszke vagyok ra, nagyon udvarias, de abszolut tantorithatatlan volt vegig. Nem hagyta magat. :)
Mi kozben Bubuval felfedeztuk az osszes kiallitott autot a teremben, egyikbe be is szalltunk, vegignyomogattuk az osszes gombot, aztan a tobbinek is az osszes lampajat, a visszapillantokat, mindent. Meg kell mondjam, jo izlese van a koloknek, rogton kiszurta a sportkocsit, es alig akart tagitani. :-D
Mivel ilyen sokaig elhuzodott, Bubukanak is mar reg alukalni kellett volna, de o is ahhoz kepest kivaloan birta; egyszer sirt csak, mikor nekirohant az egyik asztalnak (Na jo, meg mikor anya eltunt az elado bacsival a tesztvezetesre, de az nem szamit, persze, hogy aggodott). Persze rengeteg papirmunka meg mifene, de lenyeg, hogy van uj autom, epp idoben a szulinapom elott. :-)
Kb ilyen, a szine is, majd holnap csinalok rola rendes hazi kepeket is.


Egyetlen bajom van vele, hogy belul sotetszurke, en meg a krem szint szeretem, de ez legalabb kevesbe kenyes. Kivulrol allitolag "espresso", valojaban olyan sotet barna, hogy szinte fekete, de szerintem nagyon csinos.Yay, egy rofi kipipalva, ezt is megoldottuk! Hetfon vissza lehet vinni a berautot.
Ja azt nem irtam mi lett a Pathfinder zarjaval; szoval a lakatos urge enyhen szolva atvagott minket a palankon, de vegulis... Tehat az tortent, hogy mivel "nem lehetett tudni" hogy a kulcs-e a rossz, vagy a zar, a csavo azt mondta, 220-ert csinal egy uj kulcsot. Andrasnak meg a sok stressz kozepette nem jutott eszebe, hogy van nekunk potkulcsunk, csak sose hasznaljuk. Na szoval urge csinalt is egyet, de mivel o nem hivatasos Nissan kereskedo, igy mikrocsipet nem tehetett ugye bele, ezert elfordulni ugyan elfordul, de csip hijan nem megy vele a motor. Nem, ezt persze elore nem mondta am, csak utolag. Tehat 220 penzert vettunk egy femdarabot, disznek. Ezek utan jol telefujta a zarat valami zaroldo folyadekkal, hogy kitisztuljon, megallapitott,a hogy mostmar kivaloan fordul, de persze neha megse. Azt mondta, ujabb 800-ert szivesen ujraepiti a gyujtast. Na azt mar koszontuk, nem kertuk ezek utan, mert nem vagyink biztosak benne, hogy nem-e valami elektronikai erintkezesi problema, vagy mittudomen, es ezesetben 1000 dollarert vennenk tapasztalatot es egy tovabbra is szar autot. Ugyhogy most azt talaltuk ki, hogy Andras ugye ugyis vagy a munkahelyen parkol a garazsban, vagy itthon, igy megteheti, hogy a zarban hagyja a kulcsot, igy nem blokkol le. Eddig mukodik...

0 comments: