.

Tuesday, February 8, 2011

dogrovas

szoval most meg ez megy; momentan en vagyok kinyulva, de tipikus mod, ahogy ejszaka let, feleledtem, pedig egesz nap csak aludtam volna. Amugy szerintem influenza; minden tagom fajt.
A jo hir viszont az, hogy mindharom oran, amit tartok, a diakok fele otost kapott a teszten amit most irtak. :-) Nagyon buszke vagyok rajuk, mert ezek nem tipikus egyetemistak am, gazdag anyuci-apucival, akiknek egyetlen dolga a tanulas (lenne). A tobbseg emellett dolgozik, gyerekei vannak, vagy munkat keres, es tobbseguknek nem is angol az anyanyelve, szoval nem egyszeru nekik. Oda is irtam mindenki tesztjere aki 90% felett teljesitett hogy "great work!" Aki rossz jegyet fog most kapni, azoknak majd kulon szolok par biztato szot, nehogy elkeseredjenek. De azzal egyutt ugy gondolom, hogy ha nem lett jo, akkor nem lett jo, ezt is tudniuk kell, hogy legkozelebb javithassanak rajta.
Na megyek hatha aludhatnek par oart.. hatha sikerul.
Ja a jo hir viszont az (amelett, hogy IMMMAAADOMMM az uj kocsit), hogy megjott a netrol rendelt uj kockas flanell lepedom, es nagyon puha melegnek nez ki... megyek is, kiprobalom.

0 comments: