.

Thursday, February 10, 2011

hulla vagyok

de tenyleg... tegnap tok jol voltam mar, ma meg mint akin atment a felhetes tehervonat, ketszer. Nem ertem. Pedig aludtam is, bar nem tul melyen.
Viszont miutan nem konnyen bar, de tuleltem a reggeli labort, ettem egy jo salit, es elmentem vegre megnezetni a gyanus szemolcsomet vegre. Mar egyszer kivagtak, de visszanott. A dokineni nyugtatott, hogy ne izguljak, ha eloszor nem volt rosszindulatu, valszeg most se az, de azert javasolta, hogy mielobb szedessem le megint, ezuttal melyebben. Adott is idopontot, marcius negyediken megyek. Mivel az ajkamon van, belul, es valszeg varrjak majd, nem tudom, hogy fogok utana nagyon beszelni, de sebaj, tenyleg meg kell amr oldani ezt; allandoan raharapok. (Iiiiiccck, nagyon undi, tudom).
Hat ilyen a mi kivalo kicsi eletunk itt, minden napra akad valami.
Ja es az is kiderult ma, hogy Andraseknal iden nem lesz eloleptetes; senkinek. Hat evvan.

0 comments: