.

Tuesday, March 16, 2010

tavasz!

Tegnap Bubu sikeresen tulelte a napkozit; epp akkor ebredt fel delutani alvasabol, mikor erte mentek fel negyre. Utana egesz delutan es este ki se engedett a lato-terebol, hiaba akart vele nagymama vagy nagypapa foglalkozni, csak az en olemben volt jo. Gondolom szegeny latja, hogy anyaban nem lehet megbizni: az ember felrenez es volt, nincs. No nem mintha en ki akartam volna engedni a kezembol. :-)) Szoval sokat jatszottunk, pakoltuk a szekrenyeket, nyitjuk-csukjuk az ajtokat, szereltuk a nyomtatot.
Ejjel is tobbszor behivott magahoz a Bungyurvirag, gondolom, meg akar bizonyosodni hogy nem leptem megint le engedely nelkul.
Ma reggel is hihetetlen jokedvu volt, igy napkozi elott meg a kertben is setalgattunk egyet. Eloszor mentunk a fure, megcsodaltam az elso igazi friss zold hajtasokat (Bubut inkabb a medence korul levo villanykortek erdekeltek). Gyonyoru ido van vegre-valahara, sut a nap ezerrel es telikapab se kell tobbet iden: 16 fok van! Hurra!
Kocsiban is elvolt ma Bubb, egyutt muvelodtunk komolyzeneileg, mig a napkozi fele hajtottam. Ott is minden oke volt, orult a neniknek es a gyerekeknek, egesz addig mig az olembol nezhette a vilagot. Aztan ahogy atadtam Pam-nek, aki az o kijelolt ovonenije, eltort a mecses. :-(
Minden esetre ma hoztam neki hazi sutit, sutottem zabpelyhes mazsolas cookie-t, remelem arrol azert eszebe jut majd hogy szereti az anyukaja am ot nagyon.

0 comments: