.

Wednesday, March 10, 2010

halk optimizmus

Ugy nez ki, Bubu jobban van. Ma is kapott lazcsillapitot meg, de este mar csak hoemelkedese volt. Remeljuk, ejszaka nem kell mar adni neki gyogyszert. Minden esetre reggel szemmel lathatoan jo kedve volt, sokat nevettunk, jatszottunk mielott elmentem dolgozni. Csak az aggaszt, hogy mar tobbszor volt ilyen, es eddig mindig visszaesett. De hatha most nem...
Ma azt is sikerult elintezni, hogy vegre leszedjek a fogkoveimet is. 2008 december ota nem voltam fogorvosnal, ideje volt. Ahhoz kepest nem volt nagyon durva, es persze megint megigertettek velem, hogy rendszeresen hasznalok majd fogselymet (amit mindig lelkesen megigerek, aztan ugy utalom csinalni, hogy legfejebb egy honap mulva abbahagyom). Allitolag van 2 pici lyuk is, azokat majd aprilis 6-an megyek vissza betometni.

2 comments:

Anonymous said...

De jo hogy jobban van!Bea

Anonymous said...

Andi, már akartam írni, hogy itt javasolják, ha hosszú ideig van hurutos nyavalyája a gyereknek, hagyj el mindenféle tejterméket. Mert ezek nyákképzők. Fül-orr-gégszek mondják, nem én tanáltam ki.:) Mondjuk nem tudom, még a láz mellett köhög, taknyos -e, esetleg megpróbálhatod.
Jobbulást nektek!
Moncos