.

Monday, March 8, 2010

Melyviz

Ma be kellett jonnom egy eloadasra, ami deltol kezdodott; igy Bubber ofensege kenytelen volt tobb orat is egybol a bolcsiben tolteni. Vittem neki sok-sok pelenkat, torlokendot, tartalek-ruhat, ebedet, uzsonnat, vizet inni, jatekot a kocsiba, takarot es lepedot,... es mit felejtettem el? A popsi-kremet. Vaaa! Hule anya.

Minden esetre fel voltam kezulve, hogy na, lesz orditas, de nem nagyon volt. Ahogy felertem, rogton olbevette Bubbert Erica (majdnem mondtam, hogy Erica neni, de kb anyi idos mint en. :-)) Szoval mikozben en lerohantam a hatalmas doboz pelenkaert es torlokendoert, mar az o oleben figyelt a fiam, es mire felertem, mar nem hallottam hogy sirt volna. Igy egy ideig ott teblaboltam, hogy most mi legyen, aztan gondoltam elhuzok, ha mar ilyen gyorsan beilleszkedett. Leertem a kocsihoz, ott se hallottam sirast (pedig a multkor siman lehallatszott).
Most itt vagyok a laborban, es varom hogy haromra erte menjek; ugyanis egytol haromig van a delutani alvas, ha netan elaludt, nem akarom felzavarni. Hat, nagyon-nagyon kivancsian varom, mit mondanak a tanarnenik!!

0 comments: