.

Tuesday, March 23, 2010

Bemutatjuk a ruhatarat

(Bubber leszedte a space billentyum, szoval rovid leszek).
Tehat vasarnap Apaval es Bubbal elmentunk ofelsege Artur Kiraly tavaszi-nyari ruhatarat beszerezni. Esmilyen jol tettuk. Ugyanis hetfon nem ment ugyan napkozibe mert volt egy gyanus oklendezese es kisse hig vegeredmenye a gatyajaban, de mara jobban volt... Igy reggel elvittem bolcsibe. Utolso pillanatban jutott eszembe hogy penteken osszekakilta a tartalek ruhajat, es raktam be ujat. Mire odaertunk, mar csereltuk is at az egeszet, fultol labujjig uszot ugyanis a barnaban. Ja nemis, inkabb sarga, na mindegy. Mondtam is az ovonoknek, hogy ezzel fuccs, nincs masik. Na,delutan jon az sms, hogy mar kolcson cuccban van, ha tudok, vigyek masik szerkot. Nemvittem, nincs csak itthon...Igy kolcson meregzold felsoben, egyszal pelenkaban jott haza. Itthon megint tunet-mentes. Megorulok.
Holnap van a szulinapja, remelem ennek tiszteletere fog tudni enni a sutibol, amit beviszek a tobbi gyerkocnek, de ketlem. Szerintem neki Pedialyte lesz ures keksszel. Szegeny.

Ma el is mentunk Andrassal este egyet dumalni ezekrol, aztan arra jutottunk, hogy ez igy gaz, na. Kiderult, hogy most mar o issik ideg egy honapja, hogy mennyire nem mukszik ez nekunk. Mindneki stresszes, allandoan lebetegszunk, egyikunk se elvezi, es meregdraga.
Barcsak eleg fizu-emelest kapna, es hamar at tudnank mar tenni a statuszunkat zold kartyara! Holnap megyunk is a bevandorlasi orvoshoz, haladjon a dolog.

3 comments:

Anonymous said...

A kocsink hatso reszeben, ertsd lassan apaeban is (bar az meg nincs teljesen felszerelve :) egy zsakban mindenfele potruha. Igaz csak evente 2x csereberelem ki, olyan "mindegymilyen" ruhak,van ami kicsit kicsi is :)) nadrag, polo, meg telen pot kesztyu, meg harisnya is, stb...hogy mindig legyen nalunk ha kell. Hiaba no, valahogy az hogy a babataskaba tettem nem jott be. Utban is volt, mert ritkan hasznaltuk, meg egy ido utan kiszedtem, elfelejtettem stb...de rajottem milyen jo...pl ha beleultek egy pocsolyaba valahol, (kellett rogton kisgatya, bugyi is) vagy pl leontottek magukat, akkor keznel volt gyorsan. Vicces de telen meg kiscsizmat is tartottam benn, mert nem egyszer vizes lett a zokni valahogy....:)))Es a repulon sem indulok el ket valtas nelkul, miota J pont ott kapott hasmenest...elmeny volt...
Jobbulast nektek!
Mar mar pszichoszomatikusnak hangzik ahogy irsz rola, hogy csak ott jon elo Bubunak a betegseg. Az en nagyobbik batyam volt ilyen...ha anyu kitette a labat ket ora mulva lazas volt. O is masfel- ket evesen bolcsizett. Aztan kesobb ez elmult.:)))Bea

Anonymous said...

hol a postom?:((

Betty said...

A craiglisten és a templomos vásárokon nagyon olcsón lehet gyerekruhát venni. Most nagyon sok helyen van consigment sale nézz kürül én múltkor 3$ vettem Levis nadrágot állati vagány.