.

Saturday, December 10, 2011

meg mindig

...hol ez van, hol az. Az uj gyogyszer nem rossz, tan valamit hat is, de szerintem meg tobbet hanyt tole mint eddig. Igy a doki azt javasolta, adjunk neki tobb rizst a kajajaba, a szekrekedes ellen meg szilvalet. Eredmeny: hig fosas. De, igaz, hanyni nem hanyt. Na szoval ott vagyunk, ahol a part szakad. Minden esetre mar rendszeresen alszik 2-2.5 orakat ejjel egyhuzamban. Tehat mondjuk, kicsit jobb. De meg kell mondjam, igy decemberre ennel jobbat vartam volna. Este is varhato a hattol tizig tarto raplizas, de neha kihagyja, neha meg vegiguvolti, mikor hogy.
En ejjel szabadnapos voltam, Andrassal volt; hurra, gondoltam, milyen jo lesz reggel, sot, egesz nap majd viragzok, ram is fer. Erre nyitnam ki a szemem, es nem ment. Tok megijedtem, hogy mi a joeg. Hat ocsem annyi trutymo volt benne, hogy osszeragadt. Probalom nyitogatni, mosom, eeeeek. Tiszta voros, eg, viszket... nagyon durva. El kellett menni szemorvoshoz, meg szerencse hogy volt mara idopont. Igaz ott vartunk egy csomot, de na. Erre kiderult, hogy valszeg Bubukatol kaptam ezt is, csak rajta megfazaskent jott elo, nekem meg kotohartya-gyuszikent. Jo, mi?! Es persze fertozo, es persze elkaphatja az egesz csalad. Minden esetre kivaltottuk a szemcseppet, de Gellertnek ez nem adhato, szoval most tole izolalom magam. Mindig van valami...

0 comments: