.

Tuesday, December 13, 2011

december...

vegre elkeszultem a zarovizsgaval a kolkoknek, csutortokon megirjak es hurra, vege a felevnek! Bevallom, varom.

Ujabban Bubu annyira ram van nove, hogy Gabihoz se akar menni csutortokonkent. No de ha minden jol megy, nemsoka ugyis uj helyhez szokhat, mert keresunk most neki egy angol nyelvu ovit. Van egy itt a sarkon, jovo csutortokon meg fogjuk nezni. Ha tetszik, oda mehetne heti 2 delutan, deltol haromig. Aztan jovore atmehetne a 3 eves csoportba, mar heti 3 vagy tan 5 napra is, meglatjuk, hogy tetszik majd neki. Jo lenne ha bejonne valami, mert egyre kirekesztettebb, hogy nem tud rajtunk kivul senkivel kommunikalni.

Ma kiskaracsony volt amugy, mert megjott az uj mamusza; van ugyanis egy ubermeno autos, de az allandoan lejott a labarol. Most mar vagy egy hete meg van fazva, gondoltam inkabb nem varunk a Jezuskara, feladtam ra, mert ez allitolag lehuzas-biztos. Ha-ha. Bubukanak egy ora teve elotti vaszkalodasba se tellett, es mar le is szerelte magarol az egyiket. Ilyen zoknis teteju de hiaba...

Gellertkevel most az van, hogy titraljuk a szilvale mennyiseget a suritett taphoz; eddig a 2,5ml szilva per 120ml tap tunik idealisnak, de majd kiderul. En is ki akartam ugyanis probalni azt a szilvat, es biztos ami tuti, lehuztam egy egesz poharral. Hat, fogyokuranak se lenne utolso; csak aztan nem lehet a buditol fel meternel messzebbre tavolodni a hatas kifejlodeseig, mert az olyan hirtelen es vulkankitores-szeru, hogy nekem kisse kinos eredmennyel vegzodott a kiserlet. Meg az a szerencse, hogy nem indultunk el ma is a jatszoterre...

0 comments: