.

Monday, February 8, 2010

...es jon a folytatas!

Hobol, marmint; holnapra ujabb 20 incset igernek. Nem samli! Minden esetre fel vagyunk keszulve, ma elnyomultunk boltba, van tej, kenyer, gyomolcs, SOR, ugye, sot a kedvenc boromat is megtalaltuk; szoval felolem? Johet. Ja es Chrisektol kaptunk a telre egy-egy par csizmara szerelheto teniszuto-szeruseget,hogy ne sulyedjunk seggig a hoba.
Tulkepp gaz, de meg siznte varomaz ujabb adagot! Olyan az egesz varos, mintha elvarazsoltak volna. Meg sose lattam ilyennek, es jooooo! Foleg, hogy az egyetem se ma, se holnap nem lesz nyitva, hurra! Teli vakacio, februarban. :))

4 comments:

Gabi said...

WOW. Hol is laktok? Antarktisz??? :)

Anonymous said...

Raksz fel kepet a teniszutokrol? Kivancsi vagyok :-))) Ax

Unknown said...

oké, akkor itt követem az eseményeket, így választ kaptam a havas kérdésre is. itt (Pilisvörösvár) kevesebb hó esett, először 40 cm, aztán még 20, de már olvad, csöpögnek a jégcsapok, nagyon nem megyek ki, csak a cicákat etetem, nehogy elessek. Milyen jó éles képeket tudtok csinálni!szépek!

Zsuzsi said...

most mar a blog folytatas is jojjon!!! 4 nap alatt semmi? Nem szep dolog :))