.

Friday, February 19, 2010

Boldog (szuli)nap

Vannak napok, mikor kulonosen ra kell jojjon az ember, micsoda szerencses csillagzat alatt szuletett. Reggel felprobaltuk Bubberre a napszemuveget setakor, ha mar ugyis utalja a szemebe suto napot; ilyen cool kolkom van:

Aztan mielott eljottem dolgozni, ni mit latok: felkezzel kapaszkodva tud allni! Mit allni, mar par lepest megy is igy.

Mondjuk a seta eleg tipikus Murphy pillanat volt; egy ideig jol elvoltunk mindharman (Bubber, en es Cilike), de aztan valamiert Bubu elkeseredett; van, hogy neha magyaraz, de ez nem ilyen volt, hanem full siras, konnyzapor, zengett bele az utca, minden. Probalom csititani, semmi; kutya unja a dolgot, menne. Na erre kivel futok ossze? Margarettel, akivel ezer eve akarunk talalkozni, de sehogy se jon ossze. Ok is nemreg koltztek az utcaba, neki is kisgyerekei vannak, ket kislany. Hat sicher akkor kell pont lasson, mikor a legzilaltabb reggelunk van. Meg is kerdezte, hogy mindig ilyen nyugos a gyerek? :-o Vaaa! Na mindegy, a helyzet innen csak fokozodott; Bubu az istennek nem maradt meg a kocsiban, ki kellett vegyem; namarmost rajta is dzseki, rajtam is, es azok igen kivaloan csusznak egymason; azt hittem leszakad a karom, ugy kellett fogjam. A rohadt babakocsi is epp csak annyira huz balra, hogy ha fel kezzel tolom, pont nekimegy az ut szelenek minden tizedik lepesnel (szamoltam). Hat hiaba, fiam gondoskodik anyarol, nehogy izom nelkul maradjon. :-D
Szoval, bejottem pihenni. :)) Erzsi sutott fekete-erdo tortat nekem, nagyon fincsi volt, lesz kep is, csak meg a telefonomon van. Az egesz tanszek bejott enni, nem is maradt egy falat se belole. Donna szerint jobb volt, mint a hazaselet. :-DD Hat mitagadas, a kirsch likor es a tejszinhab elegge ellenallatatlan parost kepez, plane reszelt keserucsokival es meggyel.

A Facebook es az e-mail levelesladam is tele volt vidam uzikkel, jokivansagokkal, amiket ezuton is koszonok mindannyitoknak! nagyon jolesett, puszi erte.

Hat en ezek utan nem is kivantam semmit, talan egy megmentheto kutyan kivul; erre kinyitom az e-mailjeimet, es mit latok?? Colby megiscsak gazdara var! Mar tegnap meglattam, hogy szegeny ott van egy sintertelepen jooo messze innin; mondtam is Johnnak, hogy szegeny allat, de kar hogy nincs kozelebb. Na annak se kellett ketszer mondani, aszongya, hat o ugyis arra jar, megy bulizni a volt egyetemere, es utba esik! Szo szot kovetett, megbeszeltem a mento egyesulet koordinatoraval. De mikor a telepvezetonek irtam, azt mondta, van amr ra jelentkezo. No de nekem ma szulinapom van, es ezzel egyutt makom is. :-) Jott ma az e-mail, hogy az illeto megse vitte el, kell nekunk? Mondom, nana, hogy kell. Szoval vasarnap megy erte John es hoza, ha igaz. Na meg, ha kijon mas kutyakkal es macskakkal. Amugy 8 honapos fiu kutty; es alig varom. :-)

Ahhhhh, jo ez a nap! Hat meg, ha belevesszuk, hogy Nyuszi ajandeka is ideert (Vekerdy konyv). Sot, Kamiek is felhivtak, es elenekeltek a telefonba csaladilag, hogy "a Dunaban lakik egy hatalmas nagy harcsa, a Joisten Andreat sokaig megtartsa", vagy valami hasonlo, hat en majd leestem a szekrol, ugy rohogtem. :-)) Utana Jakab gitarozott nekem. Hogy ez a gyerek milyen tehetseges?? Nem eleg, hogy nagyon jol ir, de meg gitarozik es zongorazik is. Ja es konnyu-buvarkodik.

Hmmmm, na asszem nemsoka elindulok, legyen idom meg Bubulni; vacsorara anyosom toltott csirkecombot sut. Az elet szep.

3 comments:

Betty said...

Boldog Születés napot! Jó napod volt:)

Zsuzsi said...

Hmmm, feketeerdo torta! Nyamm! Erzsike ha ra er szivesen latjuk Californiaban is ;-P.
Bubber edeske, nemsokara el is indul a draga! Kutyo edi, nemetjuhi es husky keverek? Unokaocsihez gratula!

Gabi said...

Boldog születésnapot Andi, utólag is!

Bubber nagyon vagány a napszemüvegben! :)