.

Thursday, February 18, 2010

egyik nap a masik utan

...igy telik el az elet. Neha ramjon, mennyire gyorsan telnek a napok, hetek, honapok. Holnap leszek 32, ez is lehetne az apropoja az ilyesmi gondolatoknak, de nem; igazabol maskor is eszembe jutott. Hetfo, kedd,szerda, csutortok, majdnem het vege, pentek, hurra, na ilyenkor derul ki hogy szombat.vasarnap is loholas, intezes, vasarlas, templom, persze kirandulunk, na, megint hetfo,...

Azert a mai nap nagyon jol telt ettol fuggetlenul; reggel kipihenten ebredtem (koszi, Bubu, hogy ilyen jol atalszod az ejszakat!), Bubulhattam kicsit, setaltunk kint is, bent is, aztan bementem dolgozni ugy delre, ebed, dolog, (fonok beteg, telefonon munkalkodtunk), haza, hat Andras azzal vart, hogy menjuk ajandekot venni nekem holnaora. :-o Na, mondom, es a meglepi? De elmentunk, valasztottunk egy orat. Nem volt konnyu, sokra allergias vagyok, ami raadasul jo sokara derul ki, mikor mar megszeretem az orat. A mostanival is ez volt, tok jo kis cucc, de hiaba; kiutottem tole. Na vegul sikerult egyet valasztani, holnap fel is veszem. Dan ora, ilyen ni: http://www.skagen.com/item/589SSXB.fx

Alig varom, hogy felvehessem. :) Acelbol van az oraszij, na, ez is tetszett, es nemcsak a hipoallergen tulajdonsagai miatt, hanem mert -szerenyen, hehe- ugy erzem, illik hozzam. Az meg, hogy Daniabol jott, kulon jo, mert az mar majdnem Svedorszag. Majdnem. :-)

Ma vegre letoltottem egy rakas kepet is a gepemrol; csomo bubulas, alma es mandarin eves, fiok pakolas, na meg egy valentin-napi rozsacsokor; sot, egy felelmetes jegcsap is megjelenik...

Bubu-feb18-2010-mandarin





1 comments:

Anonymous said...

Boldog szulinapot! Nagyon szep az ora! Ez nem vicc hogy lehet kapni olyan orat ami kifejezetten azoknak van akik allargiasok minden felere? Ferjnek is az kellene most es neki is, Rahelnek is kijon minden a kezen...eddig azt hittuk a femtol...de lehet hogy csak rosszat valasztottunk?Help, help.Bea