.

Saturday, February 18, 2012

nem a legjobb nap

...hogy finoman fogalmazzak.
Kezdjuk ott, hogy reggel rogton sietni kellett, mert tizre vittem a kocsit olajcserere (jol elkesve ezzel is, 7500 helyett 10ezer merfoldnel, vaaa). Aztan Andras rendes leven, hagyott reggel nyolcig aludni, de cserebe pont akkor ment el tusolni mikor nekem mar indulni kellett volna. Na mindegy, vegulis Bubukaval az utolso pillanatban estunk ki az ajton, es sikerult pont idoben odaerni a szerelohoz (Bubu velem jott, Gellert meg Andrassal maradt, mert jott a lakasfelujitasra szerzodtetett urge 11-re megbeszelni, mi milyen legyen).
Na a szerelonel rogton kiderult, hogy itt am nemcsa olajcsere kell, hanem egyeb is, mert meghaladtuk a tizezer merfoldet, es persze igy mar nem is lesz ket filler a dolog, de muszaj. Jo. Igy is kesz lett ket ora alatt, szavunk se lehet. Bubuval addig elnyomultunk egy konyvesboltba, ahol persze rogton gyarapitottuk a repulogepparkot egy ujabb -azota mar megboldogult- geppel; de sebaj, hetfon szulinapra vagyunk hivatalosak, es az unnepeltnek is sikerult legalabb beszerezni az ajandekot, szoval megerte. Bubber kapott meg a kavehazban egy sutit is, aztan felvettuk a kocsit. Na itt jott a feketeleves: a kocsit epp mostak, igy gondoltam, gyorsan elmegyunk ott vecere indulas elott. Es mi tortent?? Mig en ott zsonglorkodtem felguggolva, a telefonom fejest ugrott a budiba. Hiaba halasztam ki, persze total bedoglott. A SIM kartyat attettem a regi telefonomba, most az mukodik.
Erre mikor hazajovunk, kiderul, hogy ugyan a fovallalkozo volt itt, de a reszleteket majd ugyis az alvallalkozokkal lehet csak tisztazni, vagyis nem inteztunk nagyon semmit, azon kivul hogy 29-en kezdenek. Raadasul a sinter is kinn jart, hogy valaki feljeletett minket mert "ejjel egy es delutan 6 kozt allandoan ugat a kutya!" Namost kerdem en: es este 6 utan hirtelen elhallgat? vagy akkor veszi be az illeto a nyugtatojat? Esetleg hangszinrol tudja, hogy a kozveten kornyeken lako tiz kutya kozt mikor ugat a mienk? Na mindegy, tudjuk, ki az, mar tobbszor szolt, hogy jaj de ugatos a Cili, amiben csak az a vicc hogy az o nemetjuhasza is pont ugy ugat. Fontolgatjuk a viszont-feljelentest, marcsak a szimmetria kedveert is, de a teny az teny marad Cili neha tenyleg idegesitoen beszedes joszag. Probaltuk az ugatasgatlot, mukodik is, de csak ha olyan szorosra huzzuk hogy az szerintem allatkinzas; ugyhogy felhagytunk vele. Most ugat. Na mindegy... Mondom, nem ok az egyetlenek, szoval kivancsi vagyok mi lesz ebbol.
Ezek utan mar csak hab a tortan, hogy Bubuka pesze este nem akart fogat mosni, es mikor ezert szerinte ido elott kivettem a furdokadbol, nekiallt verekedni. Ez total ledobbentett, mert meg senki soha nem emelt ra kezet, fogalmam sincs honnan jutott eszebe ilyesmi. Minden esetre azonnal beraktam a szobajaba, azon egyszal semmiben ahogy a furdokadban volt, erre olyan hiszterias rohamot kapott, hogy kihanyta a vacsorajat a szonyegre. Na ez is uj.
Most mondhatnam hogy kivancsi vagyok, mi jon meg ma, de igazabol nem erdekel.... menekulni szeretnek es remelem, holnap jobb napunk lesz.

0 comments: