.

Wednesday, February 1, 2012

erdekes konyv

Szoval van egy blog amin igen jo kis dolgokat olvastam, tobbek kozt errol a konyvrol is beszelt: Battle hymn of the tiger mother.

Kulonosen azert volt nekem erdekes, mert (tobbek kozt) arrol is szol, mennyire mas a keleti es a nyugati szemlelet, es mennyire fugg egy nevelesi modszer sikere a gyerek egyenisegetol, plusz benne van a bevandorlok es amerikaiak egymassal neha teljesen szembekerulo vilaga...szoval csupa olyan dolog ami miatt muszaj volt elolvasni. Itt egyebkent nagyon nagy vihart kavart a konyv es a legtobb amerikai erosen eliteli a szigoru keleti nevelest ahogy itt leirja Amy Chua. Nekem is feletebb extrem amiket ir, de ugyanakkor felnezek ra egyreszt az eredmenyei miatt, masreszt mert kepes volt tullepni egyszer a kulso nyomason (hogy ugyan ne kinozza mar szegeny gyerekeket elvarasokkal), masreszt utana magan is tullepve kepes volt onkritikat gyakorolni mikor rajott, hogy nem mindig mukodik a dolog.
Ugy kepzeljetek el, hogy egy ejszaka alatt vegigkentem az egeszet, igy csecsemovel, kimerulve, mert nem birtam letenni. Ha valaki olvasta, irja mar le mit gondolt rola!

2 comments:

Blacktulip said...

Hu, ez nekem valo olvasmany, nalunk is ugye sokfele kultura talalkozik. Hol vetted, amazon?

Andrea said...

na, tok jo, alig varom hogy elovasd es leird mi volt a benyomasod rola!
Es igen Amazonon vettem. :)