.

Sunday, February 19, 2012

Ma van a szulinapom-pom

...es valoban jobb mint tegnap. Na ez nem volt nehez. :-D
Ami igen jo volt: este vegre raszantuk magunkat es megvettuk az uj hutot, mosogatot, mikrot, szoval a konyha szepulni fog. Ugyancsak uberkiraly hogy vegre van uj kulso vaku a fenykepezogemepre, igy belteri portrekkal se kell majd napos delutanokra varni. Kaptam meg ket Adele CD-t is, meg tulipanokat is. Delelott meg cukraszdaba is elmentunk, mondom meg mindig jobb mint egy egesz torta itthon, khm.
Valtig mondogattam, hogy en majd onmegtartoztatolag maradok a kavenal, de persze csak elcsabultam egy tiramisura. Bubuka a szokasos gyumolcsos kremest, Andras a Grand Marnier tortat valasztotta. Ilyenkor sajnalom szegeny Bogyeszt, hogy o csak nezhette mig mi ott dozsoltunk. Remelem hogy kinovi mind a tejallergiat, mind az esetleges liszterzekenyseget, mert ahogy az ember szetnez egy cukiban, ha kb o is asvanyvizet kaphat majd itt, ha igy marad. :-(

Ami nem volt annyira tuti, hogy Bubuka ismet egy szemhunyasnyit se aludt, es lathatoan nem is hianyzott neki; tehat jo uton haladunk a delutani alvas elhagyasa fele, aminek en nem orulok. Bogyo is kisse (?) nyugosebb volt a szokasosnal, es megint ugy kellett belediktalni a tapot, de egyebeket jo evett. Nagyon bejon neki az azon frissiben keszitett gyumolcspure, mindegy mibol. Ma almat es sargadinnyet kapott, mindkettore szabalyosan vetodott. Megeszi ezt fagyasztas es ujramelegites utan is, sot konzervbol is, de a frissre szavaz ha lehet (van izlese a gyereknek, mit mondjak). Ma a gasztros doki javaslatara foztem babot, es csicseriborsot is, majd probalok neki adni hej nelkul atpaszirozva, de kizarolag reggel; nehogy uj jarjunk int par napja a zoldborsoval, amirol kiderult hogy felfujja, es en hulye este adtam neki. Az ejszakat el lehet kepzelni ezek utan.
A csicseriborsobol csinaltam hazi hummuszt, ha valami isteni lett, de tenyleg; beleraktam egy jo marek fokagymat is, az is sokat dobott rajta. Tok konnyu volt csinalni, es Bubu is szerette, szoval asszem eztan nem veszek boltban.

No megyunk "moziba" (ugye ez ket gyerekkel altalaban ugy nez ki hogy az ember ha szerencseje van, este bekapcsolja a tevet...) :-D

Mindenkinek koszonom a szulinapi koszontoket! cupp-cupp!


...ezt Andras csinalta rolunk az uj vakuval.

0 comments: