.

Sunday, January 16, 2011

Gyerok

Szoval eletem viragszalas gyonyorusege megfazhatott (ilyet mindig hetvegere kell csinalni, gyerekek, ha valameyikotok nem tudna!) Igy aztan tegnap is kisse nyugos volt, meg ejjel se aludt jol. Olyannyira, hogy reggel hattol mar csak ugy volt hajlando a szobajaban maradni orditas nelkul, ha en is odafekudtem a szonyegre. Meg az a szerencse, hogy van ott egy nagyobb takaro, igy legalabb nem fagytam meg. Minden esetre az alvasminosegem -ahogy az apja szokott fogalmazni- nem volt valami fenyes, ugy is mondhatnam, olyan vagyok, mint egy vizesharisnya.
Na de Bubber legalabb kivaloan van, az orra se folyik, rohangal es jatszik. En meg punnyadok a gep elott.
Bea kettore jon; nincs senkije es semmije, szoval persze hogy nem mondhattam nemet. Bakker, rettegek hogy egyszer velem is ez lesz.

0 comments: