.

Friday, January 21, 2011

Elo-tanarkodas

Szoval meg mindig nem tanitottam egy orat se, de mar nincs messze az ido! Egesz pontosan hetfon eljon a jeles nap, mikoris egyenesen a melyvizbe, rogton harom eloadassal fogok kezdeni. Uram-atyam. Ma azzal telt a nap, hogy delig itthon putyorogtunk Bubber ofelsegevel, mert Gabinak huszonotodjere kellett ujjlemyomatot menni adni a zold kartyahoz. Szegenynek tenyleg alig van, es hiaba probaljak tintaval, scannerrel, ahol nincs, ugye, ott ne keress. Igy mar a csalad osszes tagjanak megvan a ZK, csak neki nincs, szegenynek.
Kozben ugye probaltam ugy tenni, mint aki dolgozik, es latom am, hogy jott a benti e-mailemre uzi, hogy van am nekem mentorom. Mifene, irtam is, hogy de edi, akkor bent van-e ma, mert lennenek kerdeseim? Bent; menjek amint tudok. Igy aztan delutan egykor be is nyomultam, de en hulye a rohanasban elfelejtettem megebedelni; igy aztan a college-hoz legkozelebbi kajaldaba rohantam be, ami egy Burger King (remelem vizualizaljatok mar Andreat plusz husz kiloval...) Tehat irany a BK, benyomtam gyorsan egy Whoppert, majd fenysebesseggel eszembe jutott, hogy bakke rnem pont egy fontos meeting elott kene hagymasat enni. Ez a gondolat pontosan az elso igen joizu falat lenyelese UTAN jutott eszembe. Nahat akkor mar hottmindegy, gontoltam, es bezabaltam a tobbit is. Kozben azon agonizaltam, hogy vajon jol mutat-e a rago a konyhapulton otthon, ahol hagytam. Biztos o is hianyolt engem, ahogy en ot.
Summa summarum, a meeting azert jol ment (Ugy latszik az urge is hagymasat evett, vagy nincs szaglohamja), es sok fontos dologban segitett; ugymint pl elmondta, hogy itt is az adminisztrator es a takarito az, akivel joban kell lenni. Ezen nagyon jokat vigyorogtam, hogy na, itt is?! Ez ugy tunik, olyan univerzalis torveny, mint Murphy, vagy a gravitacio.
Tehat a fenn emlitett takaritonak ugye mindenhova van kulcsa, igy az en lelakatolt irodamhoz is, tadaaa! Vegre bejutottam, megcsinaltam az utolso sillabuszomat is, sot, sikerult a kello peldanyszamban ki is nyomtatni a tanszeki uberkirlaysag gepen. Te, az olyan masolo, hogy beveszi a lapokat, lescanneli, majd hihetetlen sebesseggel gyart belole egy vagy ketoldalas masolatot, kicsinyitest, nagyitast, szortiroz is, sot, ossze is kapcsozza!! Es olyan, de olyan gyors, hogy az valami dobbenet. A 17 oldalas cuccbol csinalt 24 kapcsozott, kesz masolatot kevesebb, mint 2 perc alatt. Nem hittem a szememnek. Es a legjobb az, hogy meg joban se kell vele lenni. :-D

0 comments: