.

Thursday, January 13, 2011

csak mert vicces...

Sozval kepzeljetek, jovok ma haza a nagy campus bejaras utan, dog ehesen, es persze mi az elso dolgom? Rohanok megnezni, hogy a "gyors" postaval elkuldok transcript megerkezett-e mar. (Persze hogy nem erkezett meg, hisz' meg csak egy het telt el, miota itt kene legyen). Na de ha mar a postaladanal vagyok, felmarkoltam az osszes levelet, es behurcoltam a konyhaba mielott szetfagyok. Itt aztan a sok reklam kozt latom am, hogy az egyik az en nevemre jott, a rendorsegtol. Uuuu mondom, mi a fenet csinalhattam, valami idezes? Birsag? Atmentem a piroson? Erre kiderult, hogy fenet, csak azert irtak, hogy ertesitsenek, az osszel bekuldott jelentkezesem arra az allasra megfelelonek bizonyult, (biztos vagy szaz masik jelentkezoevel egyutt), es majd ha arra kerul a sor, esetleg behivhatnak interjuzni.

Ezt a megkonnyebbulest. :-)

0 comments: