.

Tuesday, June 29, 2010

Harmasfogat

Ma reggel nagyon gondolkodtam, hogy talan harom kutyat megse kene megkockaztatni babakocsi tolas kozben; igaz nagyon rendes ebek, na de harman megis tobbet nyomnak mint en, siman, szoval mi van ha elhuznak, megijednek, stb? Tegnap elgyavultam, es csak Kiskutyat vittem. Persze a masik ketto meg volt orulve. Ma is kinn figyeltek az udvaron, gyerek mar a babakocsiban, es szinte el is mentem nelkuluk. De, gondoltam magamban, mi a fenenek vannak akkor szegeny kutyak?? Hat nekik fityisz? Ahh, mondom, rosseb ott eszi, megprobalom. Voltunk mar igy, otosben, Bubu, en meg a harom eb, de eleg necces volt, mert Tutya allandoan lemaradt, Toby (alias Aladar, Erzsi utan) meg huzna elore, Cilike meg megy vele... Ugh!! Naszoval, ki kellett talalnom valamit. Es sikerult is a dolog: Kiskutya ment jobb szelen, aztan koztem es kozte ment Tobias; igy ha az tul gyorsan akart volna menni, beleszaladt Tutya porazaba a mellevel, es huznia kellett a vonakodo oreget is. Ami persze (en csak tudom!) rohadt faraszto, igy aztan hamar fel is hagyott vele. Cilike baloldalt ment egyedul, de semmi gond nem volt vele, mert latta, hogy a masik ketto is szepen tartja a vonalat, igy o se kepesztett.
Hat, halljatok, ez akkora sikerelmeny volt nekem, hogy csak na! Ez a felallas meg akkor is szilardan tartotta magat, mikor egy eszement, zihalo, nyalfrocskolo kutyaval is talalkoztunk, aki zsebkendokent huzta maga utan a gazdait. Na es persze hol mashol talalkozik az ember ilyenekkel, mint az iskola elotti forgalmas keresztezodesben? Hahh, de mit nekunk felorult kutyak hule gazdakkal; Tobias raugatott vagy kettot, es mentunk tovabb. :-) Meg is jegyezte az egyik autos, aki varta, hogy kozben athaladjunk, hogy milyen fegyelmezett kompania, es hogy ezt le kene fenykepezni. Hat, tenyleg le kellett volna, ha lett volna meg egy-ket kezem. :-)

0 comments: