.

Tuesday, June 1, 2010

Kedd

Ma volt az elso olyan napunk, amilyenbol ezentul valoszinu eleg sok lesz; szoval leirom, milyen, amikor "nem tortenik semmi".
Reggel Bubber eleg tipikusan 6-kor kelt, az apja kelt vele, esmire fel oramulva en is elokaszalodtam, mar reggelizni keszultek: Bubu lelkesen dobalta le a vajaskenyer-kockakat a foldre. :-D Miutan kerult ra felvagott is, akkor mar inkabb a szajaba tolta. Tudja ez a gyerek, mi a jo. Aztan reggeli vegeztevel kutyastul, apastul, anyastul elmentunk egyet setalni, Bubb vegigmutatja az osszes postaladat, viragot, autot, kutyat. Van egy par! Hiaba ertunk viszont vissza nyolc elott, addigra mindenkirol szakadt a viz, olyan paras, meleg ido volt. Bubber kidolt, mint egy zsak, fel tizig aludt is. Na ennyit anya naiv terverol, hogy tizre be fog erni dolgozni. :-o
No de legalabb amig aludt, kiszedtem es helyreraktam a szaraz ruhakat, elokeszitettem a gyerkoc tizoraijat es aznapi kajajat (valamint megallapitottam, hogy apa ismet itthon felejtette az ebedjet - hurra, lesz vacsora!)
No fel tiz utan kegyeskedett az urfi felebredni, akkor gyorsan megetettem vele a joghurtos-mezes-almas-banant, aztan sitty-sutty bepakoltam ot is es a cuccait is a kocsiba, es huztunk, mint a vadlibak, Gabihoz.
O mar az ajtoban vart, es hihetetlen fajdalommentesen atvette Bubuviragot. Meg sir egy kicsit, de ahogy leer vele a jatszos szobaba, mar csend lesz. Ott varja am ot a Gary bacsi takaroja is, az is sokat segit. :-))
Anya utana tepett dolgozni, es fel tizenegy utan be is ert. Jujjj.
Eeleg faraszto napunk volt raadasul, van egy uj nyari diakunk, szoval egesz nap magyaraztam, rohangaltam, huhh.
Otre epphogy befejeztuk a munkat, mar rohantam is Bubuert. Nagyon edi votl, tarta ki a karjait, ahogy meglatott, es vgyorgott ezerrel! Szegeny Davidka viszont elkeseredett, hogy nem az o anyukaja erkezett meg. :-(
Gyorsan felkaptam Bubulint, be az autoba, hivom apat hogy o merre van, hat kiderult, hogy itthon! Na ezert lesz jo, ha az o autojaban is lesz egy gyerekules, akkor o is elhozhatja haza, ha elobb vegez. Mivel altalaban velem fog utazni, nalam marad a nagy fotel (egy britax advocate cs) az Andraseba meg rendeltunk a netrol par napja egy cosco scenera-t. Kivancsi vagyok, milyen lesz, mert eleg jokat irnak rola, pedig egeszen hihetetlenul olcso. Nekem a szenzacioskent leirt Britax-szal tele van a hocipom, olyan nehez belerakni a gyereket; akarhogy igyekszem, mindig pont raul az osszes ovre, csatra, es ugy kell alola-mogule kicibalni utana, nagyon utalatos. Szerencsere Bubber nagyon turelmes gyerek, en a helyeben mar uvoltenek a hule ules latvanyatol is.
Naszoval hazadocogtunk, ami nem kis stresszel jar csucsforgalomban, mivel szinte vegig egysavos utacskakon jovunk, amin ilyenkor mindig akad egy-ket raero ember.
Itthon aztan nyakaba ugrottunk apanak, aki kivitte Bubuviragzatot a kertbe setalni, mig en gyorsan osszeutottem egy vacsorat a tegnapi maradek csirkecombbol; csinaltam melle parolt zoldseget sajtoszosszal, hat ugy elfogyott, hogy csak na. Bubu is tomte befele, pedig elotte itta meg az esti tejecsket.
Aztan megvolt az esti furdes is, megnezegettuk az osszes csapot, megtekergettuk oket, korbekergettuk a kadban a kislabdat, aztan belebujtunk a sztreccs-pizsinkbe. :-)) Es Bubu mar aludt is.
Nekem is nagy volt a kisertes, hogy utana essek, de gyozott a belem: inkabb sutok pogacsat. :-D

0 comments: