.

Sunday, June 6, 2010

Rebarbaras epres lepeny (?)

OK, szoval mi is a pie rendes, magyar neve? A pite nem ugyanaz, szerintem, se a lepeny. No de mindegy is, ilyen lett, az a lenyeg:


Finomnak finom, pedig en kellett megcsinaljam a tesztajat, leven, hogy este tizkor mar megse kuldi el az ember a ferjet a boltba. No es bar az ittenieknel van egy olyan kifejezes, hogy "easy as pie", en barmikor inkabb csinalok egy pogacsat vagy fonott kalacsot, mint pie tesztat. Vagy szetomlik az egesz nyujtaskor, vagy torik, vagy csak siman nem lesz olyan jo, mint a bolti. Oh well. Ugyis mindenki a toltelekert eszi az ilyesmit, igaz?
Ja a legfontosabb... a recept:
http://allrecipes.com/Recipe/Rhubarb-and-Strawberry-Pie/Detail.aspx
A kovetkezoket valtoztattam meg benne:
-egy fel narancs hejat beleraktam a toltelekbe;
-a rebarbarat a cukorral megfoztem elore, es ket evokanal kukorica-kemenyitovel besuritettem, utana kevertem hozza a felvagott nyers epreket.
-mint latszik, nem fedtem le teljesen, csak racsosan, mert tobben irtak, hogy nekik folyt a toltelek hidegen is (jelentem, az enyem nem folyik).

1 comments:

diab said...

Aha nem aktualis mar. viszont megy a komment :)