.

Monday, June 28, 2010

Csendes hetvege

Igazan semmi extrabizarr nem tortent, megvagyunk. Szombaton es vasarnap is itthon voltunk, bevasaroltunk jovo hetvegere, punnyadtunk a medenceben, ilyenek. Erzsi vett egy mini csuszdas felfujhatos medencet Bubunak, na az nagy siker volt, bar a 32 fokban a viz mar delre pisi meleg volt. Bubut nem zavarta. :)
Megmutattuk skype-on a nagyszuloknek is, milyen elemi visitaskoat rendez benne Bubulinusz.

Ma reggel nagy felfedezest tett: rajott, mi is az a "csillag". Van egy scanimation konyvunk, abban mindigis az volt a kedvence, meg van egy furdos konyv, abban is mutattam, hogy nezd, ez is csillag! Erre ramutat a tukrot tarto csavarokra is, hogy az is csillag! es tenyleg. :-) Nagyon buszke vagyok ra.

Szombaton a farmrol kaptunk meggyet; igazi rendes savanyu meggyet, amit en meg miota itt vagyok, sose lattam. Sutottem is belole meggyes pitet egy regi receptem szerint; eleg jo lett, bar fel nem foghatom hogy birtam annak idejen olyan receptet leirni, amibol csak az hianyzik hogy hany fokon es meddig kell sutni. :-o

Kedden megyunk Bubuval orvoshoz a 15 honapos felulvizsgalatra, remelem mindent rendben talalnak vele.

Minden esetre dinnye-evesileg jelesre vizsgazott. :-))

0 comments: