.

Tuesday, June 25, 2013

Pihenonap, hahaha

Igy pihennek a kemeny arcok: fel hetkor keles, reggeli, mire leulnel, kelnek a kolykok; mire oket az ember elrendezi, a rantotta persze kihul, ellenben van esely nyugodtan megenni. Ferj munkaba el. Gyors oltoztetes mindenkinek, amig ok eljatszanak, pakoltam nekik ebedet, uzsonnat, atneztem a pakkot, hogy legyen mindenbol tartalek, ha megis huvos lenne, ha megse esik, aztan a gyerekeket fel kilenckor beultettem a kocsiba es irany Gabi. Ott Bogyo ugy dontott, hogy meg log egy kicsit rajtam, igy eleg sietosen rohantam aztan az orvosi rendelobe. Mint kiderult, hiaba, mert ugyan penteken vettek vert, de meg nem jott meg mara hogy van-e meg immunitasom varicella, mumpsz es rubeola ellen, de menjek vissza penteken. Hurra. Nem baj, legalabb ujra mertek a vernyomasom, es mikor nem mondanak nekem olyanokat, hogy 175 cm vagyok (mint a multkori mereskor), akkor nem is megy 110 fole. :-))
Ott vegeztem, aztan nyomas korhazi szerkot venni a szakboltban: meg jo, hogy elmentem, mert ugyan ott lesznek beiratkozaskor is, julius vegen, de akkor igy nem kell majd masik ketszaz arccal egymast leverve ruhat probalni. Nagy oromomre kiderult, hogy egy szammal kisebb gatya kell mint gondoltam, de bluzbol nem hagytam magam rabeszelni a kisebbre; hulyen ereztem magam benne ahogy passzentosan simult, ugyhogy maradtam inkab a lazanal. Sajnos feher klumpat nem sikerult vegyek, sehogyse ereztem egyiket se olyan kenyelmesnek, hogy 12 orat allva akarjam hordani, meg a Danskot se, pedig itthon szeretem. Az enyemnek mas a szabasa, nem tudom. A jo hir az hogy Andrasnak megvan meg a vagany Littman fonendoszkopja, igy azt nem kellett venni.
Ahogy ott vegeztem, rohantam Emeryhez, az autoszereonkhoz, hatha tud valami elado jo es olcso autot, ha majd szeptembertol szukseg lesz egy rohangalos, keveset fogyaszto joszagra. Ajanlott is egyet par hazzal arrebb, de mire odamentem, azt eladtak. Allitolag lesz neki pentekre valami masik is, majd meglatjuk. A jo hir az hogy Emery at tudja nezni mielott megvesszuk, ez azert megnyugtato.
Ezek utan elmentem a Costcoba a gumishoz, es szerencsere volt is pont olyan ami a terepjarora kell, igy amig en bevasaroltam, addg azokat ra is tettek.Ideje volt, elegge tukorradial ment mar. A Costcoban aztan talaltam par tok vagany cuccot, magamnak egy polot meg egy szonya-nadragot, Bubunak egy iras-gyakorlo konyvet, Bogyonak meg egy pizsit, sot sikerult vegre egy uj szett serpenyore is szert tenni, aminek nagyon orultem, mert a regi nagy mar eleg nyuzott volt.
Hazjottem, kitakaritottam a hutobol a felhalott, vagy ellenkezoleg, mar tulsagosan is elo kajakat, torles, aztan be a friss dinnye, grillcsirke, salata. Kutyakra rakentem az ehavi kullancs es bolhairtot, kezet mostam, elpakoltam a ruhakat, a konyhat, es ideultem megorokiteni egy unatkozo haziasszony boldog, nyugalmas pihenonapjat. :-)) Gyorsan, mielott az ehes csalad hazer.

0 comments: