.

Sunday, June 16, 2013

Abi szulinapi bulija

Ez a nap kicsit brutalisan hamar kezdodott nekem, alig ket ora alvas utan, de ebben a gyerekek teljesen artatlanok; egy jo konyv tehet rola, ez ni:

Igazabol ott figyelt a polcon iszonyat reg ota, de tudvan, hogy a hatvanas evekben jatszodik Delen, es arrol szol, milyen genyak a feher nok akiknek az aranyszivu feketek dolgoznak, valahogy nemigen akarodzott elolvasni. De tegnap csak a kezembe fogtam, es bizony nem bantam meg. Igen jol megirt konyv, megha vannak is hibai. Azokkal egyutt se birtam letenni hajnali fel hatig; reg tortent mar velem ilyen, szerintem miota a gyerekek megvannak, tan meg sose. Beszippantott. 
Szerencsere a kolkok aludtak hetig, es engem Andras hagyott nyolcig, aztan egesz fel tizenegyig csak itt pangtunk a hazban egyik pamlagrol a masikra. Bubu nezte a szamitogepen Vacak, a hetedik testvert, Bogyo szedte szet a lakast, mi meg pislogtunk ki a fejunkbol pizsamaban. Aztan osszeszedtuk magunkat, es elmentunk 11-re Abiekhoz, akik a lakopark uszomedencejenel tartottak a bulit. Abi es Bubu persze rogton elkezdtek jatszani, de Bogyo szegeny pont majdnem elaludt a kocsiban mire odaertunk. A gyerkocok futkorasztak, pancsoltak, lovodoztek a vizipisztollyal, de Bogyo csak a partrol nezte.
Vegul fel egykor feladtuk, hazajottunk vele, de Bubu ott maradt Abiekkal, annyira belejott a jatekba. Mi itthon ahogy hazajottunk, kidoltunk, es aludt mindenki negyig. Ez asszem megintcsak rekord, pedig Bogyo biztos nem olvasott hajnalig. :-)) Bubuert vegul csak hat fele mentunk el, de o ezt egyaltalan nem banta, sot ott lobbizott, hogy meg hadd maradjon. Pedig addigra mar az a fazis ment faradsagbol, mikor esz nelkul visitozva es kacagva kergetoznek. Vegul csak eljottunk, aztan egy gyors vacsora-furdes-mese utan ki is nyultak a gyerekek egy pisszenes nelkul. Lehet, nemsoka kovetem en is a peldajukat, pedig Andras apak napjara kapott egy Blu-ray lejatszot, es itthon var a Hobbit hogy megnezzuk vegre rajta.

0 comments: