.

Sunday, April 1, 2012

Brookside Gardens, es tomenytelen tulipan mar megint

Tegnap eredetileg a nemzeti arboretumba keszultunk, de Bubuka akkorat szunyalt delutan, hogy abbol mar semmi se lett. Igy elmentunk egy kozelebbi kertbe, ahol tavaly az azaleakat neztuk; mar azok is nyilnak paran, de a fo attrakcio most a tulipanok voltak. Egy eleg nagy reten mas se nyilt most, ettol aztan Bubu szabalyso extazisba esett. Fel-ala rohangalt a tulipanok kozti keskeny osvenyeken, en nem tudom, szerintem szazszor biztos. En meg fotoztam mint allat, lenne it kiszelektalni, de ere mar nem jutott ido ugyhogy ez van.


Este eljutttunk moziba is, megneztuk a Hunger games-t, egesz jo volt, meg Andrasnak is tetszett. Nekem abbol a sorozatbol mikor olvastam, az elso konyv jott be, a tobbi egyre kevesbe, de azert ezek utan filmen megnezem majd. Neha hihetetlen jo igy kimozdulni csak kettesben. Igaz aztan szinte vegig a kolkokrol dumaltunk, majd jot rohogtunk magunkon, hogy na tessek...

Ma leginkabb pihentunk, en foztem, Andras elvitte a sracokat jatszoterre (eloszor mind a kettot, csak o egyedul!) Ugye ugy volt hogy en majd keszulok kozben a holnapi oramra, dehat nyilvan ehelyett leragadtam limara peksegenel, es recepteket nezegettem. 

Delutan aztan elmentunk vege a temetobe is, mar nagyon reg nem voltunk. Meg kell mondjam nekem ma se volt kevesbe eles a veszteseg erzese mint 3 eve. Pedig most itt rohangalt Bubu is, es Gellert is ott prunnyogott, tehat egesz mas mar a perspektiva, de valahogy ettol meg jobban radobbentem, hogy most lehetne egy negyevesunk is. Akos es Gellert mar bonyolultabb, mert Bogy valoban nem lenne, ha Akos van, de Arontol Bubunk meg igen. Nehez ez. 
Szedtunk neki viragokat itthonn a kertbol; Bubuka is szedett egy pitypangot.


0 comments: