.

Monday, March 5, 2012

Meg mindig festekszag van

Azota tortent egy s mas, foleg festettek a sracok (Julio es Jose). Kesz a nappali, a folyosok, a vendegszoba es furdo, ma pedig a fenti folyosot festik. Kozben kicsereltek a mikrot, be van epitve az uj mosogato es a huto is. Andras a hetvegen kicserelte a regi villanykapcsolokat is feherre, hogy jobban menjen az uj falhoz. A mai fo feladat a konyha komplett felujitasa: leszedik a regi pultot es granitot raknak helyebe, majd moge a falra uvegmozaik csempet. Ha sikerul a hoesesben (!), a kertre nezo toloajtot is kicserelik.
Hatra van meg a fenti haloszobak festese, a furdobe pedig uj csapok, mosdo es mosdoszekreny fog majd kerulni. Ha mindezzel vegeznek ezen a heten, akkor utana kezd a padlos ember, es vegre megszunik a fo szinten a szonyeg es mindenhol laminalt padlo lesz (konyha), vagy parketta (nappali). A teveszobaban is ki fogjak cserelni a szonyeget, sot a pince egy reszet is leszonyegezik "jatszosaroknak". Persze Bubut nem szamuzzuk oda, csak a jatekait amikkel nem jatszik eppen.


Szombat-vasarnap a Home Depotban voltunk a kapcsolokat, padlot, csapokat es furdoszobai berendezest kivalasztani. A gyerkocok hosiesen viseltek, vagyis nem rosszabbul mint mi. :-)) Azert nagyon izgi am ez, meg ha neha iszonyat faraszto is.

Ja es hogy ne unjuk magunkat (haha), kozben a bojler bekrepalt, es a csavo aki allitolag meg fogja csinalni, "csak" ot napja szivat minket hogy mikor is farad vegre ki. Penteken egesz nap azert nem tudtunk kimozdulni (es mentunk eleg sulyosan egymas agyara) a gyerekekkel, mert ra vartunk, de hiaba. Ma elvittem a gyerkocoket Gabihoz, mivel a konyha teljes szetverese gondoltam nem tul biztonsagos kornyezet egy kivancsi majdnem-haromevesnek; a kicsi meg ziher egy szemhunyast se tud igy aludni ha kozben kalapaccsal verik a ritmust. Plusz, bevallom, ram is ramfert egy kis szunet... Ami alatt az oramra is kene ugye keszulni. Vaa.

Bubuka ellenben hivatalosan szobatiszta lett. Mindenhova lehet vele menni, meg a maratoni vasarlasokat is birja, szol idoben ha vecezni kell. Itthon es masutt is, mostmar az oviban is. Nagyon-nagyon buszkek vagyunk ra.

Amira nem vagyok buszke, az az hogy milyen iszonyat turelmetlen vagyok mostanaban szegeny szerencsetlen kolkokkel. Biztos a felujitas se tesz jot, meg sokminden bizonytalansag ami most korulvesz, de komolyan elgondolkodtam hogy vajon jol teszem-e ha veluk vagyok, mikor ilyen idegzsaba anyat kapnak velem. Ismet elgondolkodtam hogy vajon jobb-e egy idegbeteg anya aki itt van, mint egy esetleg turelmesebb aki nem mindig van itt. Komolyan nem tudom a valaszt. 

Andrassal szombaton unnepeltuk a heteves hazassagi evfordulonkat. Megbeszeltuk, hogy nem konnyu ez az idoszak amin most atmegyunk, de ateltunk mar ennel nehezebb fordulatokat is (hogy Bela szomszedot idezzem a Csapd le csacsibol :-)) Minden esetre o is azon a velemenyen van, hogy ez az Andrea nem az az Andrea, es valamit tenni kell. Faj, de egyetertek vele.

Tovabbi teljesen ehhez nem kapcsolodo hir, hogy fel-hugom, Finna, ujabb dijat kapott: bevalogattak a Faces of Design 2012-be. http://facesofdesign.com/gallery/faces-of-design-awards-2012-winners-gallery Nagyon buszke vagyok ra is. :-) 

Mar csak nekem kene kitalalnom, mit es hogyan kene csinalni az eletemmel. Igy harmincon tul gondolna az ember, hogy rajon, mi lesz, ha nagy lesz, de ez a vegso cel valahogy mindig megvaltozik, mire kozelebb jon...



7 comments:

Blacktulip said...

Armageddon, ezen jót röhögtem! De milyen szép lesz utána, és jön a tavasz, és többet mehetsz ki és hamarabb kifáradnak és és és türelmesebb leszel. Ez a szokásos télvégi fáradtság, javallom a halolajat és a D vitamint, hidd el, csodákat tesz-én baltásgyilkosból lettem Brunszvik Teréz, pedig rohadt korán kel a kicsi és meg szeretek aludni...

Andrea said...

OK, ezen nem mulik, bevetjuk a halolajat. Ha ellenben ettol se leszek Brunszvik Terez, meg a hervadt es azota lefagyott narciszoktol se a kertben (ma havazik!), akkor viszont tenyleg el fogok gondolkodni. :-)

Blacktulip said...

Hogy lehet ideges, akinek ilyen jo a humora? Komolyan, el sem tudlak kepzelni...:D

Agi said...

Andi, en itt vagyok 36 evesen, negy gyerekkel es ugyan ilyen gondolatokkal. Kezdenem az egyetemet, mert ugye ingyen van- ott dolgozok. Csak a fene tudja, hogy zsufoljam meg azt is be. Pedig ha akarok haladi, kell,hogy tanuljak. En elkezdtem szolizni- nagyon gyengen, mert nagyon jot tett a kozerzetemnek. A zsortolodos Agit senki nem komalja nalunk. Halvitamin, meg szoli es maskepp latom a vilagot. A cel meg az, hogy aprilistol torna is, mert a hatfajas, mutet utan sokat hiztam. A tokamat szepen lehet latni a FB-es kepeken. Fontos ,hogy csinalj valamit csak magadert! Biztos vagyok benne, hogy Andras tamogat majd! ha csak egy pedikurre eljutsz, mar maskep latod a vilagot. Puszi!

Andrea said...

Imadlak titeket. :) Mar ezert erdemes sirni az ember szajanak, hogy ilyen kommenteket kapjon. Ja es a humor az kesobb jon, elobb a zsigeri "vaaaa megorulok!!!" aztan kesobb rohogok rajta. Igyekszem osszeszedni magam. Ha negy gyerekkel is ujra lehet kezdeni feltenni ezeket a kerdeseket, akkor tan minden oke is valojaban. MInden esetre iszonyat jo tudni hogy nem vagyok egyedul. Koszi csajok!

Unknown said...

Ismét jó volt olvasni a soraidat, ahogyan kendőzetlen őszinteséggel lefestetted a helyzetet. Hogy idézzelek, az életed tele van "jó problémákkal"

Az eheti Nők Lapja beköszönőjében olvastam, hogy a tavasz pont azért nagyszerű, mert varázsütésre jobban érezzük magunkat.

Nekem tél végi punnyadás ellen ez jött be:
- TÁRSASÁGI ÉLET sorstársakkal játszótérre, zeneoviba, börzére, egymáshoz járunk, beszélgetünk a hasonló gondokról, zenét, filmet, játékot, fogyasztó DVD-t csereberélünk
- TORNA biciklivel megyek, ahova lehet, pár hete reggel már mindennap tornázom DVD-re, belinkelem, hogy nevess rajta:
http://www.youtube.com/watch?v=s4JR8kTeEPs
- SZABAD LEVEGŐ
Elültettem az ajándékba kapott eperpalántákat, kapirgáltam az avart, napoztam, mint a gyík.
- CUKORMENTES ÉTREND és VITAMINOK
Tolom a multit és magnéziumot, mert anélkül a reklámokon is bőgök...
- EXTRÁK
Masszázs, fodrász, könyvek.

Egyelőre itt tartok, de már ez is sokat segített.

Unknown said...

És Finna milyen figyelemre méltó: http://www.eaudecollage.de/frameset_neuigkeiten.html
De van egy érzésem, olyan megmagyarázhatatlan.