.

Tuesday, October 11, 2011

Hatalmas koszonet

Mindenkinek, aki vigasztalt, es segit, es minden. :)
Benasag erre tan kulon posztot irni, de nagyon jol esett, hogy irtatok. Most az van, hogy tovabbra is szedem ezt a gyogynovenyes izet (More Milk Plus neven fut), van amikor hajlando kiszopni a Kismokus, van amikor ki kell fejni; uvegbol azert elobb-utobb megissza.

Ma volt itt Chris, Ivy es Max, hat bakker szep nagy gyerek, de ot perc alatt jol is lakik. Csak neztem, sargulva az irigysegtol, hogy egyreszt milyen hatekony a gyerkoc, masreszt mennyi teje lehet Chrisnek mar, hogy egy ekkora gyerek ot perc alatt jollakik? Hat hiaba, tenyleg egy reprodukcios zsakutca vagyok; alig el meg a kolkok fele szuletesig, aztan meg etetni se birom oket, pedig picik. Egyetlen amit felig-meddig normalisan tudok, az a szules, bar azt se igazan, ha belegondolok, mert Akosnal pl. ottmaradtam volna, ha a bennszakadt placentat ki nem szedik, mielott elverzek. Szoval, igy vegiggondolva, a szules se menne egyedul. Bakker, tiszta dinoszaurusz-let. Hat nemhiaba vagyok en bizalmatlan Termeszet Osanyankkal; ha ugy vesszuk, nekem elni se kene, nemhogy az emberiseg genetikai allomanyat rontani utodokkal. :-))

2 comments:

AndiLeila said...

No de azok az utodok magukert beszelnek! A vilag nonemu egyedei ertekelni fogjak ugy 15+ ev mulva azokat a geneket ;-P. - Zsuzsi K

Andrea said...

no ebben latod lehet valami. :))