.

Sunday, October 9, 2011

Gellert ket hetes mult; es en meg mindig nem vagyok tejelo marha.

...es tovabbra is az evest tartja eletceljanak, Bubu nagyszulozik, anya tulel. Tovabbra is hiaba remenykedem, hogy egyszer vegre eleg lesz csak az anyatej; biza ot-hat ora utan mar ismet ker tapot, amit onnan tudok, hogy egyre gyakrabban ker enni elotte, egyre vehemensebben, de egyre hamarabb abbahagyja a szopast, mert gondolom alig jon valami; elalszik, de ot percbe se telik es ujra teli torokbol uvolt, hogy eeehes! Aztan ahogy teleszivja magat szegeny tappal, boldogan alszik ket, akar harom orat is. Depressziv. Pumpalni nem vagyok hajlando, annak Bubuval is az lett a vege, hogy aztan szoba se allt a mellekkel (minek, ha uvegbol is lehet inni). Most rendeltem ilyen gyogynovenyes izet, amitol a multkor is lett tobb tej, igaz nekem meg kifejezett anizs-szagom lett, dehat istenem. Ja; es ha megvalaki javasolja a fekve szoptatast kimerules ellen, en nem tudom mit csinalok. Biztos en vagyok egy ilyen anatomiai furcsasag, de nekem egyik gyerek se volt kepes erre, nekem meg allati kenyelmetlen, ha vegre addig vaszkalodunk, hogy valahogy sikeruljon.
...
ezt meg tegnap delutan irtam; aztan este elmentunk a gyogynovenyeshez megint beszerezni a csudamittymuttyot, amitol Bubuval is valamivel tobb tejem lett. Beszedtem, ejjel mar lett is, de Gellert fiam kozben ugy tunt, megorult. Nem volt hajlando szopni csak feloras hiszti utan, akkor se sokat. Mint kiderult, tobbnek tobb a tej, de hulye ize van (amit nem csodalok, en is erzem meg a boromon is az anizs-szagot). Reggelig ez oda fajult, hogy nekem full tele voltak a mellek tejjel, meg csepegett is, ez meg csak visitott, tekergett, de szopni, azt nem. Delre feladtam, kapott tapot, azonnal lehuzott 100ml-t es kiterult aludni. Elo kellett venni azt a nyomorult pumpat es leszivattam magam (immar szo szerint, nemcsak atvitt ertelemben). Na hat nem csodalom, hogy szegeny orakig szopik... osszesen jott le a ket tele mellbol 40ml. Szoval, szoptatas-Andrea: ketto-null. Es ez most nem Gellerten mult, o sziv, mint az atom-pioca, es ugy erzem nem is rajtam (marmint a dontesemen); olyan gyakran olyan sokaig szopott ahogy akart, mindketten kimerulesig eroltettuk, es nem eleg. Illetve nekem eleg volt; feladom, szopik amenyit tud, de mostmar nem fogom eroltetni ezt orakig. Es nem fogok kinlodni, hatha menne ez tap nelkul; nem megy. Ahogy Nagypapa szokta mondani: Ahol nincs ott ne keres, reg megmondta Szekeres.
Most ezen ugy nez ki, mintha humorizalnek, de igazabol tok le vagyok punnyadva. Marhara remenykedtem, hogy legalabb ezzel a gyerekkel menni fog. Mert o szopik, nekem van segitsegem, ejjel-nappal kenjuk, majdcsak, majdcsak... es nem. Ez a negyven mili ez nagyon gaz. Nem csoda hogy sokaig eszik es gyakran...es megis ehes allandoan. Bakker.
Na de vegulis: semmi sincs veszve, szerencsere; Bubu az elo pelda ra, hogy tappal is megno egy gyerek, es lehet szep es okos. :)
Ime Gellert, igy ket hetesen:



Itt meg a mai kepek, amin latszik, milyen szep oszi idonk van: meg a medencet is ki tudtuk hasznalni igy utoljara iden (avagy: harom generacionyi Molnar egy vizben):

3 comments:

Blacktulip said...

Tejelő marhaként :) mondom, hogy ha ennyi szenvedés után leteszed a lantot, mindenki megérti. Te is szenvedsz, gyerkőc is, csináld úgy, hogy mindkettőtöknek jó legyen és ne legyél hulla!

Apropó, 19 hónap alatt egyszer próbáltam szoptatni fekve-nekem sem jött be.

Takács Péter said...

Hidd el a gyereket ugyanúgy nem fogja érdekelni felnőttként, hogy meddig szopott, mint az hogy hogyan született.
Fekve én soha nem tudtam szoptatni, az érzéstelenítő után kellett volna a kórházban mikor még nem kelhettem föl, na azzal ki is merült ez a próba.
Nekem a more milk jött be anno, de sztem ezt már mondtam neked, igaz mondjuk lett 200ml helyett 250ml egy alkalommal, attól meg széna szagú az ember állítólag. :)
Bár enyém gyereknek mind1 volt, csak dugig zabálja magát, hogy fájjon utána a hasa és üvölthessen.
Én is tápon nőttem fel és szép és okos vagyok. :)
Fel a fejjel, sztem sem éri meg agyon stresszelni magad ezen. A lényeg, hogy szépen fejlőjön és kész.
Monc

Andrea said...

Koszi mindkettotoknek :) Moni en is a More Milket eszem; eddig a fenn emlutett "sikerrel". :-/
Jo hallani, hogy nem en vagyok az egyetlen akinek nem megy ez a fekve szoptatas!