.

Tuesday, October 4, 2011

Egy igen jo nap, foleg a tegnapi utan

Szoval tortent, hogy tegnap megint volt egy eleg nehez napunk, pedig Kismokus nem is volt kulonosebben nyugos, csak masfel orankent kert enni ejjel; es egy eves atlag fel orat tart most, szoval igy folyt az ejszaka: fel ora zaba, masfel ora ajult alvas, aminek az lett a vege hogy reggelre total kipurcantam, napkozben a legkisebb dolog is kiboritott, es megint ramjott az "en erre keptelen vagyok" erzes. Del korul, mikor aludhattam volna (mivel a csemetek is kidoltek), elkezdett zsibogni a szam, mintha herpesz lenne kialakuloban; nosza rohanas a patikaba, nehogy-nehogy, mert mint kiderult, egy ujszulottnel ez igen sulyos fertozeshez vezethet (parazas ezerrel, hogy vajon mar elkapta-e?). Vegul az Abbreva megint bevalt, nem lett semmi baj, mara teljesen elmult.
Delutan el akartunk menni teknosozni, erre mikor odaertunk, kiderult hogy zarva vannak aznap a Nature Centernel. Ugye mikor az ember nagy nehezen mindenkit megetet, berak a kocsiba, cuccostul, odaer, ez eleg szarul erinti. Foleg hogy az eso is elkezdett esni, szoval meg setalni se lehetett. Bubuka is csalodott volt, nekem meg ugy elkezdett gorcsolni a hasam, hogy Andras be akart vinni a korhazba. Aztan estere elmult, de amin kisse elgondolkodtam, hogy hagytam uzenetet az ugyeletes nogyogyasznak a korhazban, es azota se hivott vissza senki :-/ Ertem en, hogy szules utan egy gorcsolo has nem szenzacio, de egy telefont erjen mar meg...
Szoval vissza haza, en kidoltem a pamlagra, erre a kicsi persze enni akart, es persze o is mint agressziv pioca kezdi, ami hasgorccsel parosulva aztan vegkepp kiboritott. Na ilyenkor gondolkodom el, hogy vajon az ilyen napokrol miert nem esik szo a "szoptatas a legjobb mindenkinek" propaganda musorokban? Az igazsag az szerintem, hogy igenis ez a 24 oras folyamatos szolgalat marha nehez es kiborito. Nyilvan nem lehetetlen es nem kibirhatatlan, de nem is lehet egy legyintessel elintezni. Hiaba tudja mar az ember, mikor nem az elso gyerekrol van szo, hogy ez is elmulik, lesz meg konnyebb, satobbi, odaig el is kell jutni. Vannak konnyebb, es vannak embertelenul nehez napok.
Naszoval ez volt tegnap, aminek a vegen belattam, hogy szep dolog, mikor az ember vegre tudja a gyereket kizarolag tejen tartani, de az epeszu, nem szuicid anyuka megjobb; es megkertem Andrast, hogy vegye megint at Gellertet; de ugy, hogy csak minden masodik etetesre hozza at, a kozbulsokon meg etesse inkabb tappal. Igy ejjel tizenegykor meg szopott, aztan haromkor hozta megint, es reggel hetig igy ki is huztuk. Hat, komolyan, csodat tett; kiviragzottam, de tenyleg. Sutott a nap is, es elhataroztuk, ugyis be kell menni Bethesdaba felvenni egy hasznalt babakocsit, hozzuk a kolkoket is, es csinaljunk egy kis csaladi napot belole. Igy is lett, Kismokus szert tett egy mozeskosaras jellegu babakocsira (ez is Valco, csak regebbi), aztan setaltunk egyet a varosban, elmentunk egy jatszoterre, sot utana a cukraszdaba is. A jatszoteren rengetegen voltak, Bubu meg is volt illetodve, hogy mennyi gyerek van. A varosban a kicsit egy hordozokendo-szerusegben vittem, tok jol elvan benne. Amire viszont ra kellett jonnom, hogy egyelore legalabbis nem tudok meg fenykepezogepet is vinni, mert nincs hol logjon; nameg ket gyerekre figyelni, plusz kepet csinalni,..szoval egyelore asszem kep nelkul maradnak a beszamolok, hacsak Andrasnak nem lesz kedve kattintgatni (es o errol nem hires).
A cukraszdaban megettunk egy-egy sutit (igen, Bubuka is, siman be tud ugyanis nyomni egyes-egyedul egy kremest), aztan hazajottunk. Delutani alvas utan meg felavattuk az uj babakocsit, korbetoltuk itt a kornyeken. Sajnos igy, hogy a fekvos cucc van felrakva, Bubu plusz uleset nem lehet meg ratenni, szoval aggodtam, mi lesz, ha o is be akar keredzkedni a babakocsiba, de szerencsere eszebe se jutott. Lassacskan ugyan, de szepen a sajat laban hazajott. A kicsi meg vegig aludt, szereti o is a friss levegot, ugy latszik.
Holnap, ha jo ejszakank lesz, lehet elmegyunk vegre egyet kirandulni is; allitolag napos ido lesz es husz fok, jo lenne kihasznalni; Andras ugyanis csutortok-pentek valami treningre megy, es hetfotol persze dolgoznia kell (ennyit az elvileg hat hetes szuloi szabadsagrol, ami az egyenjogusag jegyeben ferfiaknak es noknek egyarant jar a ceguknel; kiveve, hogy kivenni ugye ennyit nem lehet, mert akkor elhanyagolja a munkajat).

2 comments:

Blacktulip said...

Kitartás! Fejés esetleg nem opció? Van ám, hogy kis idő után felgyorsulnak ezek a minivámpírok, de ha a nyammogás és nemalvás miatt a fél éjszaka kiesik, azt hosszabb távon, segítség nélkül én sem bírnám.
Apropó, a sírós kedv azért hormonális is lehet, attól függetlenül, hogy mennyit alszol.
Az új fiúról szívesen néznék még képeket, szóval gyere vissza, Andi! :)

Unknown said...

Kitartás, kitartás!