.

Thursday, September 8, 2011

helyzet- es hangulatjelentes

Szoval mar vagy egy hete esik az eso, de olyan erzes, mintha mar ezer eve esne, tenyleg. Es a bizarr, hogy tok jo. Kezdek hozzaszokni, hogy milyen a szakadatlanul hullo esocseppek hangjara elaludni...Olyan megfoghatatlanul jo; egyszerre csendes es zajos.
Ugy vagyok az esovel is, mint ezzel a dietaval, hogy igaz, magamtol sose valasztanam, de vegul kideult rola, hogy tiszta elony. Dietarol jut eszembe, ma ket uj dolgot is kiprobaltam, a kokuszlisztes muffint es az ugyanebbol keszult kenyeret; elobbi immar tesztelten jo, utobbi meg a kenyersutoben van, majd beszamolok, eheto lett-e.
Nem tudom, erdekel-e valakit, de talaltam vegre olyan edesitoszert is, amitol nem fordul ki rogton az ember szajabol a falat (A Splendat es a legtobb cukoralkoholt mar kilometerekrol megerzem, es hanyok tole). Szoval az Ideal tenyleg cukorizu, komolyan. En nem tudom kaveban mondjuk megmondani, melyik van benne. Ez itt a reklam helye. :-) Ez az a cucc.

A kenyer, amit jol toleral a cukrom, foleg intenziv mennyisegu sikerbol van, plusz lenmag daralek es szojaliszt. Hat ez az, amit barki kiszurna, hogy nem igazi kenyer, olyan gumiszeru es bleh, es ezt olyanvalakitol halljatok, aki a 100% rozskenyeret meg szereti is, nemhogy megeszi; szoval a szenhidratszegeny kenyer borzalmas, na. Ugyhogy ma megprobalom szoja helyett kokuszlisztbol, hatha nem lesz olyan gumi. 

Es mielott valaki epp elgondolkodna, hogy mi van, tan Bubuka ujabban ennyire elvan-e egyedul, hogy anya muffint es kenyeret is tud mellette sutni, hat a fenet, Bubuka ma Gabinal van, azert tudok ilyenekkel tokolni. Csutortok a Gabis nap, mert este oram van, es a megegyezes szerint igy "tudok keszulni", de persze azzal foglalkozom? Csudat; altalaban kiterulok aludni (mult heten harom es fel orat huztam a lobort egyfolytaban, meg tusolni is alig volt idom a vegen az ora elott). Ma viszont eso ide vagy oda, rengeteg energiam van, igy ahogy hazaertem Gabitol es a dokitol (a heti nogyogyasz vizitet is csutortokre raktam), nekialltam porogni. Johet az ujabb vallomas, ahogy Bubu nincs a kocsiban vagy itthon, altalaban revertalok zilalt arcu egyetemistava, felhangositva bombol a kemeny rock, es vagy sutok, vagy ponyvaregenyt olvasok. Esetleg zene ki, anya meg kidol mint egy zsak krumpli az elso vizszintes feluleten.

Este meg ahogy Mokuska elaludt (vagy legalabbis a szobajaban kene aludnia, amit ujabban szabotal neha), akkor az apjaval a 24-et nezzuk ujra; most epp az elso szeriat. Tokeletes agyhalal, nagyon elvezem. Detto mint a pisztolyos-gyanakvos konyveimet, most epp Lee Child-tol a Jack Reacher sorozatot.

Hat igy telnek az utolso heteink az ujabb szules elott. Lehet, nics is mar sok hatra ebbol a feszult varakozasbol, mert ket het mulva csutortok reggel megint lesz egy amniocentezis, hatha kesz a gyerek (vagyis a tudeje). Ha igen, inditunk. Bizony, addigra 37 hetes es 3 napos lesz a kolok; nem remenytelen, hogy sikeres lesz a szuras, bar annyira nem remenykedem, mert mint ma megtudtam, a terhessegi cukor huszonyolcezredik hatranya epp az, hogy a gyerek kesobb erik az anyamehben. Szuper. Na sebaj, megprobalni azert meg lehet' aztan ha nagyon gyik szamok jonnek ki, legfeljebb varunk okt. 3-ig, aztan mar mindenfele hasbaszuras nelkul is indulhat a szules. Remeljuk gyerek kitart addig.

Szegeny kisteso; alig vettunk neki meg valamit. Komolyan, baratoktol mar tobb mindent kapott, mint tolunk. Eddig annyira sikerult ravegyem magam, hogy Andrassal felszereltettem a polcot, amin a cuccai lesznek, es kimostam az ujszulottre valo babaruhainkat, meg a Bubu elso auosulesenek a huzatat. Amazonon nezegettem meg ezt-azt, de megvenni nem sikerult meg szinte semmit. Nem visz ra a lelek. Tegnap is elmentunk Bubuval a bababoltba, hogy majd beszerzem a cumisuvegeket, babakadat, uj cumit, kis takarot, nyaladzot, mittudomen, erre mivel jovunk ki? Bubunak egy veceszukitovel meg egy fellepovel... Plusz a Bubu-ado, ami tegnap tortenetesen egy helikopteres labda volt. Delutanra sikerult meg melylevegot veve venni hasznaltan egy pack and playt, de meg a kocsiban van, nem allitottam fel. 
Az a baj, hogy mostanaban mar nem tudom, hogy keruljem el a parazast. Ha veszek dolgokat neki, azert vagyok ideges (mi van ha nem fgo kelleni), ha nem, akkor azert (de mi van, ha fog). Ma reggel talalkoztunk Chrissel es ket gyerkocevel a teknosbekaknal (a.k.a. Nature Center), mondta is hogy idegesnek tunok. Hat mi tagadas, tenyleg. Szegeny Bubuval id boztos feszult lehetek, mert rajta is meglatszik. Olyanokat hisztizik, hogy csak na, meg szaboltalja az esti alvast, meg ilyenek. Ha belegondolok, valoszinu azert, mert erzi rajtunk/rajtam egesz nap a gyomorideget. 
Dehat mindegy, ki kell birni mar ezt! Probalom mondogatni magamnak, hogy hulye vagy, ahelyett hogy elvezned, amig van eselyed ejszaka aludni, nappal hulyesegeket olvasni. :) Es foleg Bubuka Ofelsege minden ohajat lesni; na szegeny, az is, ha tudna... Nemsoka tronfosztas lesz, vagy legalabbis egy ujabb tronkovetelo lep majd szinre. (mikor erre gondolok, ezen is szoktam aggodni, hogy pl. hogy a fenebe megy el egyaltalan az ember vasarolni? Ha a kicsi az autosulesben van, ugy kell cipelni, mert a kosarba nem rakhatom, ott a nagy, vagy az innentol mindig futkaroz? Na az se sokkal jobb alternativa. Marad az talan, hogy kicsi a gyerekhordozoban, a nagy meg ahogy eddig? Jo izmos leszek, ha allandoan rajtam fog csungni a kicsi is, meg a nagy is (mert a jo pelda ugye ragados, ha a kicsit allandoan fogom, fogadok, a nagy is azt akarja majd). Oszinte reszvetem egy esetleges tamadonak, ha ezek utan kap majd egy pofont Gorillanetol. :-D Bar erdekes kerdes, melyik kezemmel is adnam, ha mindkettoben gyerek van. Majd harapok. Az alvasra fordithato orak szamat tekintve egy amugyis eselyes.
Chris minden esetre viragzik, tok jol nez ki, bekes, nyugodt arccal jott ma is teknost nezni a ket gyerkoccel, sot szerintem kettonk kozul en neztem ki nyuzottabbnak. Pedig mar volt veluk nemhogy vasarolni, de konyvtarban es hasonlo helyeken is. Szoval lam, lehetseges ez. Ja a jatszosarokban volt egy noci, kiderult o is varandos, hat mikor mondtam hogy 3 heten belul szulok, nemigen akarta elhinni. Es valoban, ezzel a dietaval, vagy mert ez a gyerek maskepp fekszik, de minden esetre tenyleg nem nezek ki 9 honapos terhesnek. 
Persze az is lehet, hogy csak udvarias akart lenni. :-)

Oszinte velemenyeket varok.. ha mar itt nyilvanosan ratokhunyorgok a tukorben.

Na akkor par kep Bubulinrol is, igaz eleg bena minosegben, pedig a nagy geppel csinaltam, de ilyen esos idoben ennyi fennyel, ez van.
Szoval beszereztunk egy olyan filcet, amivel uvegre lehet rajzolni; de persze ha mar van egy bazinagy tukor, nyilvan arra is muszaj volt...na mit? Hat termeszetesen heptert rajzolni. Gyurmabol se keszulhet mas.






5 comments:

Blacktulip said...

Először is: az nem hepter, hanem hapa. :)
Tényleg kicsi a hasad, az enyámhez képest mindenképpen.
Aztán meg: nálunk is napok óta trutyi az idő, de én ettől is ideges lettem, mert nem jutunk ki. Mira is hisztis, szerintem azért, mert érzi a tesó érkezését-lehet ám, hogy Bubu is emiatt zizi.
Kelengye? Höhö, most mostam ki a bölcsőhuzatot, meg az autósülés szűkítőjét, ruhából 2 új szett, amúgy semmi nincs itt sem. Végül is minden örökölhető. :)

Andrea said...

Hapa, igenis, tovabbitom a felettesemnek a helyreigazitast. :-))
Has koszoni a bokot; bar szules utan lenne kicsi, de tartok tole, kijon a gyerek, es alig eszreveheto lesz a valtozas. Multkor is ez volt, vaaa.
Jaja, lehet a teso miatt hisztisek! ki tudja?
Az viszont megnyugtat hogy nem vagyok egyedul a kelengyetlenseggel. :-) Ez az, en is igy vagyok vele, ami nincs, azt majd ha kell beszerzem. Vegulis egy gyerek mar van, elvileg az ujnak se lehet olyan extravagans igenye.

AndiLeila said...

Szoval szerintem nem tul nagy a hasad legalabbis innen a keprol nem tunik annak ;)
Az ideal cukrot pedig nem birtam ki de meg kellett gugliznom hogy mi az osszetevoje. Xylitol, igy megnyugodtam.

A kelengye miatt ne aggodj, majd lesz.

Van egy nagyon jo baratnom Boston kozeleben. Kedd ejjel hivott hogy reggel megszuletett a kisfia. mindketten jol vannak es penteken mennek haza. Ugyanazon ment keresztul mint te Andi. Azert osztottam ezt meg veled hogy hatha ad egy kis remenyt.
Zsuzsi1975

AndiLeila said...

Csini vagy kismama, tenyleg sokkal kisebb a hasad mint Bubuval volt! Nem tudom mit lehet mondani arra, hogy parazol, szerintem semmit, tenyleg csak tul kell elni ezt a par hetet, senki nem hibaztathat azert ha ideges vagy vagy nincs lelki erod minden kis hulyeseggel foglalkozni ha belegondolunk min mentetek mar keresztul... En mindenesetre tovabbra is imadkozom es varom, hogy megszulessen a kisbabo. Neve is van mar? "A" betuvel kezdodo? :)) Kivancsi vagyok fog e Bubberra hasonlitani. Nagy nagy olelest kuldok! - Zsuzsi K. ui. koszi az ajanlast, en utalok minden mesterseges edesitot, az izuk miatt, kiprobalom majd ezt is, hatha!

Handy said...

jol nezel ki, tuti fogytal! Reka is hisztis!!!! :-) es en is turelmetlen vagyok vele tobbszor...