.

Tuesday, September 13, 2011

Elso fogorvosi latogatas

Par hete Bubu elkezdte emlegetni, hogy faj a foga, mutatta hogy valahol hatul, hat elmentunk, nehogy aztan tul keso legyen. Bevallom, kisse tartottam a dologtol, bar direkt egy allitolag nagyon gyerkebarat helyre mentunk. (Ez a honlapjuk: http://kidsteeth.reachlocal.net/index.htm) Ma reggel persze jo koran ebredt, en meg elegge aggodtam, nehogy pont 11-re meruljon le aztan a laposelem, de nem. Tok keszult ra, mondtuk a kocsiban is hogy megyunk, mert a fogorvosbacsi megnezi a fogadat, nehogy lyukas legyen, meg minden. De hogy az egesz procedurat egy nyikk nelkul, mint egy felnott (sot, jobban mint a legtobb felnott) fogja viselni, azt en se hittem.
A varotermuk is nagyon edi volt, bar nekem osszvissz ket kepet sikerult csinalni, de latszik, tenyleg kolkokre vannak berendezkedve.


Bubu gyorsan csuszdazott is egyet.


Aztan behivtak, es egy nagyon edi noci megnezte az osszes fogat alaposan, meg azzal a hegyes, gorbe izevel is, amitol en hulyet kapok, mikor a szamban turkalnak vele, de Bubu szo nelkul hagyta. Kiderult, hogy ugyan az egyik elso metszojebol sikerult valamikor lepattintani egy sarkot, de nem lett lyukas ott se, es mashol sincs meg egy icike picike luk se, sehol. Minden foga gyonyoru es hibatlan, meg lettunk dicserve (en meg nem dicsekedtem, hogy ez valoszinu a szerencses geneknek koszonheto, mert biza a mai napig ejjel keri a tejet, es azzal alszik el; gondolom nem csepeg vegig a szajaba, de megis).
Aztan a dokibacsi is vegignezte a fogait, majd kapott egy fluorid kezelest is, megintcsak nyikk nelkul turve az egeszet. Hozza kel tennem, vegig az olemben ult, szoval en voltam a fogorvosi szek, ugy is mondhatjuk. Na de, akkoris!
Ezek utan kapott egy szep sarga taskat, benne vadiuj fogkefevel es fogkremmel, nagyon buszke volt ra. :) En meg a kiscsillagra, mert komolyan, ennel jobban nem is alakulhatott volna az egesz. Legalabb eddig nincs rossz elmenye, sot szerintem fel ev mulva, mikor a kovetkezo latogatas lesz esedekes, orommel fog menni. Mondtam is neki, hogy anya nagyon buszke rad, es ezt ismetelgeti azota is. :-D

0 comments: