.

Friday, September 30, 2011

Gellert mindennapok

Tehat eloszoris a Nagy Hir, mielott valaki felbeszakit: keremszepen Van Tej! Namarmost tudom, ez mjadnem mindenkinel termeszetes, de hogy en mit kinlodtam ezzel Bubukaval, azt csak az tudja aki itt volt. Vegul negy honap szivas utan (az en reszemrol) es kinlodas, kitekeredes utan (Bubu reszerol) feladtuk es boldogan tapoltunk utana. Gellert mint irtam egesz jol szopott az elso nap utan, de az orvos is azt javasolta, hogy napi 3-4x meg ajanljuk fel a tapot utana, hatha nem eleg meg a tej, mert nagyon apro, es nala, ilyen pici leven, veszelyes lehet ha sokaig nem szed magara vagy meg veszit is. Szerdan voltunk a gyerekdokinal, akkor 2600g korul volt, tehat meg a korhazhoz kepest is fogyott kicsit, ezert is akarunk biztosra menni, hogy tovabb mar nem fog. Aztan tegnap napkozben csak tejet kapott (meg a bababoltban is szoptattam, lementunk a hintaszekekhez, hehe), nem is kert mast; ejjel azt hittem Andras adott neki tapot, de reggel mondta hogy csak egyszer kert. Most ugyanis az van, hogy ejjel Andras van vele, es ha ehes, hozza hozzam szopni. Ez onnan jott, hogy keddrol szerdara virrado ejjel kicsit kinyuvasztott a kicsi (orankent keltunk fel orakra). Konkretan arra a mindenre siros, irracionalis szintre, hogy a gyerekorvosnal voltunk, elbogtem magam mikor a "hogy van az anyuka?" kerdes elhangzott. Hirtelen olyan erzesem volt, hogy ez total keptelenseg es en ket gyerekkel meg a boltig se fogok tudni elmenni egyedul, es kulonben is, leszakadnak a melleim es ronda vagyok es semmi se sikerul, es...
Na tehat mielott anya a dilihazban kot ki, gondoltuk uj rendszert probalunk ki, ezert van most ejjel az apjaval (gondolom mert nincs anya-szaga, ot nem kapacitalja evesre, csak ha tenyleg ehes).
Hat ezek mennek.

0 comments: