.

Tuesday, November 19, 2013

Maraton finis, hegynek fel

Vagy legalabbis ilyen erzes...

Naszoval a harmadik nursing vizsgam is otos lett (vagyis "A"), es az anatomiam is. Most irtam egy negyest pszihologiabol mert arra vegkepp nem tudtam felkeszulni, de osszessegeben ez a mult heti es eheti termes; aztan most csutortokon meg van egy nagy vizsgam, gyakorlati felmeres teljes kivizsgalasbol, es penteken egy elmeleti dozis szamolasbol. Ha ezek barmelyiken megbuknek, kivagnak a programbol. Nincs kec-mec. Kokemeny a tema, na, ejjel nappal tanulok.
Andrassal kozben jarunk futni (marmint kulon-kulon, de erted, o is meg en is). O most 6.1 km-t fut 33 perc alatt, en inkabb negyet, de mindketten orulunk hogy megy a dolog es elvezzuk. En vasarnap eletemben eloszor lefutottam 28 percet egyhuzamban, ilyen meg nem volt. Na nem gyorsan, de megis: ugye a kornyeken azert vannak dimbek-dombok.
Bubu kohogott de elvittem az orvoshoz, aki azt javasolta hogy egyelore maradjunk az orrspray es esti kanal mez terapianal; ugy nez ki, igaza lesz, javul. Bogyonak a taknya folyik, de laza legalabb senkinek nincs. Nekem is fajna a torkom de kozoltem vele hogy most kuss van, erre senkinek nincs most ideje! :-))
...kb igy erzem magam.



0 comments: