.

Sunday, November 24, 2013

Great Falls, mezeskalacs balnak, miegyeb

A mult hettel egy idore lezarult az orulet, gondoltam szunetet tartok es a hetvegen nem tanulok egy mukkot se. Ezt lehet utolag nem fogom ilyen jo otletnek tartani, de mindegy, most kellett. Szombaton a gyerkocokkel es Petraval elmentunk a vizesesekhez (Great Falls Park), ami mint mindig, nagyon vagany volt. A gyerkocokkel sziklat masztunk, Bogyoka szokas szerint meretet messze meghalado bazinagy haz-magassagu tomboket maszott, Bubu is fel a hegy megmagasabb fokara a meredeken mint a hegyizergek, en meg igyekeztem fenykepezni meg nem rettegni hogy lezuhannak. Persze nem estek le egyszer se, csak Bogyo rugta le a bakancsat egyszer feluton, de visszaadtuk ra. aztan delutan mezeskalacshazat sutottem a mezes balnaknak. Nekem tok tetszett, de Bubu hosszas nezelodes utan kozolte, hogy ezt egyuk meg, es Mamanak majd sussunk masikat; egy szebbet, mert ezen egy szal szines cukor sincs. Nnna tessek.
Hat most nezzetek meg, ennyire bena lett ez?! elkenyeztetett budos kolke. Mert hogy nincs rajta M&Ms.

Ma mar csak a metszo hideg szelben nyomultunk el a varas jatszoterre, abban a remenyben hogy egy baratunk csinalna rolunk vegre egy kepet amin mind a negyen rajta vagyunk; hat mondanom se kell hogy Bogyo ot perc utan leepult es alig birtam megvigasztalni. Egy kep lett vegul talan, majd meglatjuk.
Delutan remenykedtunk hogy alszanak egyet, de fenet; igy elmentunk halaadasra pulykat venni, be is van mar pacolva, az aprolekbol meg fo a leves. Megyek is mert mindneki varja mar. Ebben a zimankoban ki vagyunk ehezve, mindenki allandoan levest kivan.

0 comments: